Bilder och filmer

»

Simons fisk-tråd

20/44
lite nytt i 300L burken
och så några större djur
Fina bilder! Rockan på bild två är riktigt Nice tycker jag! 04
Sablar vad grejer du har! Och vilka rejäla exemplar 07 Mycket fina foton med, keep it up!
Skrivet av Zybeer
Sablar vad grejer du har! Och vilka rejäla exemplar 07 Mycket fina foton med, keep it up!
Tack så mycket!
tyckte det var dax för en video update.
hoppas det uppskattas!
Skrivet av Simon
tyckte det var dax för en video update.
hoppas det uppskattas!
Jäkla läckert 01
Harmoniskt och härligt. Goa och fina fiskar. 10/10 would watch again. 10102
Mycket vackert! 07 

Måste bara fråga. Ni som har fin sand, hur håller ni den ren? Själv lessnade jag ur eftersom jag alltid fick med tre gånger så mycket sand som korvar vid varje vb. 12
Skrivet av PerraB
Mycket vackert! 07 

Måste bara fråga. Ni som har fin sand, hur håller ni den ren? Själv lessnade jag ur eftersom jag alltid fick med tre gånger så mycket sand som korvar vid varje vb. 12
Tack!!
Bra vatten cirkulation samt en massa rockor och fengäddor som röjer runt som idioter så skiten kan tas upp av filtreringen. 
Skrivet av Simon
Tack!!
Bra vatten cirkulation samt en massa rockor och fengäddor som röjer runt som idioter så skiten kan tas upp av filtreringen. 
Får du inte sand i filtret då? Min pleco rörde upp så mycket att filtret inte startade ibland efter rengöring. 14
Skrivet av PerraB
Får du inte sand i filtret då? Min pleco rörde upp så mycket att filtret inte startade ibland efter rengöring. 14
Droppfilterna klarar sig bra eftersom de tar vatten ganska högt upp.
Fx6orna får i sig lite sand men inte så det påverkar driften.
Lättaste lösningen är väl att höja insugen om man får problem med just sand.
Skrivet av Simon
Droppfilterna klarar sig bra eftersom de tar vatten ganska högt upp.
Fx6orna får i sig lite sand men inte så det påverkar driften.
Lättaste lösningen är väl att höja insugen om man får problem med just sand.
Ja vi får väl se om jag ger mig på det igen. 04
Men återigen, vacker uppsättning. 03
En av mina favorituppsättningar..
Så fina endlicheris! Måste skaffa igen.  Hade två men den ena åt upp den andra sen tog plecon död på honom.
Skrivet av PerraB
Så fina endlicheris! Måste skaffa igen.  Hade två men den ena åt upp den andra sen tog plecon död på honom.
Det tycker jag absolut att du ska göra.
Skittrevliga djur.
Synd att det gick som det gick med dina gamla.
Skrivet av Simon
Det tycker jag absolut att du ska göra.
Skittrevliga djur.
Synd att det gick som det gick med dina gamla.
Verkligen. Tror dessutom jag övermatade honom något. Fanns ingen botten och honom när han var liten och det gällde daggmaskar. Såg ut som en trött häst i ryggen på slutet. Aptiten gav honom namnet "Tyke".
Bjuder på en månad gammalt matningsklipp jag hittade på datorn.
Skrivet av Simon
Bjuder på en månad gammalt matningsklipp jag hittade på datorn.
Hahaha, på 1:40 när black ghosten kommer o snor en filébit från under en fengädda o sen flyr ur bild påminnde mig om den här videon.
Skrivet av Wur
Hahaha, på 1:40 när black ghosten kommer o snor en filébit från under en fengädda påminnde mig om den här videon.
Haha. Klockrent83
20/44
Det verkar som att det är problem med live-notiserna så de avaktiveras tillfälligt.