Off Topic

»

Fiske-tråden

20/30
Vad i mörthelvetet:O Sjukt fin gädda och grattis för första gäddan i år antar jag?! :D Har då fiskat i 6 timmar idag utan hugg :( Får man fråga vad fröken vägde?
[QUOTE=Auratusen;23040]Blev en fin gädda idag för mig på en Svartzonker Mctail :)
[ATTACH=CONFIG]4495[/ATTACH][/QUOTE]

Grattis! fan va gött
Fiskade vid havet idag. Fick 1 liten torsk (~20cm) som jag tyvärr tappade precis innan jag skulle ta upp den. Tappade även en havöring. Men fick även upp en. slänger inte en bild sen... :)
[QUOTE=Farox;22747]Om nån är intresserad eller vill bli ännu mer fiskesugen :P

[video=youtube;wYYaAY6OYLI]https://www.youtube.com/watch?v=wYYaAY6OYLI[/video][/QUOTE]

asgarvade när du pratade om "vildhundarna":xD:
Tackar :) Årets första stämmer bra.
Vi vägde henne aldrig. Men uppskattar vikten till 4-5 kg.
Lätt en 5 pannare! Sjukt med grattis haha!
Polaren Anton slängde ihop denna på sin lediga dag, bland annat gäddlek :)
[video=youtube;pIrEuYsFwMw]http://www.youtube.com/watch?v=pIrEuYsFwMw&list=LLLTA-7sgRaGufvUkfjC08uw[/video]
Kan den jäkla isen släppa nångång så de kan börja :D Niiice där i slutet när man ser leken!!
Va ute o testade fiskelyckan idag och det gick ganska hyfsat :) Hadde först en som lossnade, sen fick jag denna och efter det så snodde nästa min enda fluga som funkade idag :p, efter fisketuren råkade jag glömma asken med flugor på biltaket och åkte hem, så nu blir det att beställa lite nya flugor.
[ATTACH=CONFIG]4562[/ATTACH]
Kul med flugfiske Odrie! ska köra mycket med det har jag bestämt mig för nu i vår :)
Odrie and an inflateble raft haha d är i läderhausen d händer:)
Haha, japp det är här det händer :p.
Themonsterfish, jag har bestämt mig för att bara köra på fluga i år :). Ska ut o försöka dra upp lite gäddor nu i veckan :)
[QUOTE=splash;23977]fick årets första reg idag :D

Sundet levererar :)

[/QUOTE]

Fin fisk, stor som ett dasslock... :)
[QUOTE=seventyeight;23996]Fin fisk, stor som ett dasslock... :)[/QUOTE]

Man tackar! antar du är i stugvärmen nu? kan inte valt en bättre dag o va ledig strålande sol massa fesk och väldigt lite skamskäddor som snodde masken :)
Sådana plattfiskar gillar jag bäst! :D
[QUOTE=THE DOUCHE;24763]Sådana plattfiskar gillar jag bäst! :D[/QUOTE]

:D
5 gäddor idag. Ingen storlek. Siktade på akvariegädda åt [MENTION=130]ratfink[/MENTION].
Sjukt ändå. När man vill ha en liten så går det inte ... ;)
Haha gör det.VInsten blir ett gammalt men fungerande eheim 2117 filter haha,FIck en på runt 40 igår vid 23-tiden (enda fisken på 5 dagars ihärdigt fiskande i drevviken) tro fn att gäddan bet av linan när den var upper 30cm ur vattnet
20/30
Det verkar som att det är problem med live-notiserna så de avaktiveras tillfälligt.

Ta del av Sveriges största forum för rovfisk och andra vattenlevande djur. Gå med eller logga in om du redan har ett konto. Du kan även logga in med ditt Facebook-konto.