sf_other

»

Hjälp klarar inte lyfta

1/2
Hej behöver akut hjälp med mitt 720l kar någon som vet en bra flyttfirma i Stockholm ????
Eller kan hjälpa mej mot kostnad att flytta till mitt rum 3 rum 1 lite trångt men kommer att gå
image
image
Att få tag i en flyttfirma borde ju inte vara något svårt genom en googling.

Men annars finns det ju lite folk här som bor i Stockholm, om de har möjlighet att bära eller inte vet jag dock inte. CptMigraine? KristianE? Offshore De brukar väl ta betalt i öl eller så... ☺
Tack har anlitat akvariumlagret för en peng xD
Skrivet av 85crippa
Tack har anlitat akvariumlagret för en peng xD
Okej! Skönt att det löste sig! ☺
Aa men jobbigt och dyrt xC
Vill avråda er för 720l akvarium eller mer om ni inte är riktigt starka orkar ni inte är superrika är typ bara akvariumlagret tar 2500:- för att hjälpa
Skrivet av 85crippa
Vill avråda er för 720l akvarium eller mer om ni inte är riktigt starka orkar ni inte är superrika är typ bara akvariumlagret tar 2500:- för att hjälpa
Saftigt! Men vad gör man om man inte får ihop folk.
Vi var 7 pers för att få in, och lyfta mitt 2400L helglas på plats.
Men då gick det väldigt smärtfritt
Skulle ge en 500 person för hjälp bor sthlm norr
Prova att lägga in en köpes-annons för bärhjälp här. Vissa har nog mer koll på köp & sälj än forumet.
Var bor du och hur långt ska karet? Eller är det redan löst?
200 60 60 och nej
3 rum märsta
Det ska alltså bara flyttas i en lägenhet?
Skulle eventuellt kunna dyka förbi någon kväll i veckan för en 500:ing. Orkar du lyfta halva karet?
Är det helglas eller ramkar?
Helglas kan ej själv behöver 1 2 gubbar till idag
Ja är i min lägenhet 3 rum
Nä men skulle du orka att lyfta det med en gubbe till? Kan tyvärr inte idag men framåt onsdag..
Sen behöver man ju inte lyfta det utan man kan ju rulla det
Kan inte är magopererad får ej hålla på med tungt varför jag betalar för hjälp
1/2
Det verkar som att det är problem med live-notiserna så de avaktiveras tillfälligt.