Akvarium och teknik

»

Bakgrund i akvarium.

skulle vilja ha lite tips på bakgrunder till akvariet. Har tröttnat lite på btn moduler mot svartmålad bakruta.

hur ser era burkar ut? 
Släng gärna in bilder på hur era ser ut så kanske man kan få lite idéer. 

tack på förhand 
Bara svartmålad ruta röstar jag på 62
jag rev ner min btn bakrund för några dar sen och körde helt svart där bak istället det blev mkt bättre samnt så behöver man inte tänka nån fisk ska hoppa där bak och gömma sig ett par månader som mina eld ålar gjorde förut :) så ser det ut nu iallfall :)
Skrivet av djr83
Bara svartmålad ruta röstar jag på 62
Okej. Vilken svarta färg gör sig bäst då? Just nu har jag matt svart sprayad bakruta. 
Skrivet av Rode
Okej. Vilken svarta färg gör sig bäst då? Just nu har jag matt svart sprayad bakruta. 
Det låter bra. Själv tänkte jag inte på det när jag byggde så jag har bara en svart (mörkgrå) skiva bakom. Skulle gissa på att det mesta ser bra.
Skrivet av soulboy88
jag rev ner min btn bakrund för några dar sen och körde helt svart där bak istället det blev mkt bättre samnt så behöver man inte tänka nån fisk ska hoppa där bak och gömma sig ett par månader som mina eld ålar gjorde förut :) så ser det ut nu iallfall :)
Okej. Ja de förstås. Jag kommer dock inte ha lika mycke inredning som du då jag kör rockor,diskus och Aros. Får bygga inredning med sten o lite grenar istället kanske. 
Personligen gillar jag svart bakgrund också, det gör att man får en go känsla av djup i karet. Finns liksom ingen annan färg som är "naturlig" ändå. Knallblå färg har jag aldrig förstått... Svart solfilm från biltema kör jag på samtliga kar förutom 1 med BTN och en annan där insidan är målad svart redan. Det som är bra med det är ju att om du ångrar dig så är det bara att dra av den. Har man målat eller sprayat blir det ju lite omständigare att få bort det.
Skrivet av Rode
Okej. Ja de förstås. Jag kommer dock inte ha lika mycke inredning som du då jag kör rockor,diskus och Aros. Får bygga inredning med sten o lite grenar istället kanske. 
låter bra :)
Det verkar som att det är problem med live-notiserna så de avaktiveras tillfälligt.