Bilder och filmer

»

Jozis garageburkar..

69/69
Skrivet av BSE
Jozi har nog drabbats av semester lättjan🤔
Då borde det hända saker i dammen åtminstone 😁🙈
Halloj!
Jo nu är det semester!
Jurren går på foder hos Giotas, fet som en grek.
Just karet med tigerbarber är lite joeyinspirerat faktiskt. Men mest för att jag ville visa att man visst kan ha flera eldstjärtar tillsammans. Scalarerna var mer en egen idé, nytändning utan att det skulle bli dyrt typ.
Nikkaloukta på bilderna. Episk dag faktiskt..
Älskar bilderna!
Härliga semesterbilder!

Bra nyfiken på lite bilder/film på eldstjärtsbaljan också :>
Skrivet av Jozi
Halloj!
Jo nu är det semester!
Just karet med tigerbarber är lite joeyinspirerat faktiskt. Men mest för att jag ville visa att man visst kan ha flera eldstjärtar tillsammans. Scalarerna var mer en egen idé, nytändning utan att det skulle bli dyrt typ.
Kan tro det.
Fint uppe där!.
Vart de nå napp?
Skrivet av Jozi
Halloj!
Jo nu är det semester!
Som jag misstänkte alltså 😊👌 han verkar kännas lite mer stabil nu när han kommit upp i tjocklek? 😊

Vi saknar annars alla mysiga uppdateringar från garaget men dom här bilderna ser ju allt annat än fy skam ut, sjukt mysigt! 😁
Skrivet av sluggo112
Som jag misstänkte alltså 😊👌 han verkar kännas lite mer stabil nu när han kommit upp i tjocklek? 😊

Vi saknar annars alla mysiga uppdateringar från garaget men dom här bilderna ser ju allt annat än fy skam ut, sjukt mysigt! 😁
Bara vänj dig utan, runt oktober/november tinar han fram igen 🤣
Skrivet av Mara
Härliga semesterbilder!

Bra nyfiken på lite bilder/film på eldstjärtsbaljan också :>
https://youtu.be/MSeEwLRberI Vassego!!
Skrivet av Jozi
Tack! Kul att se, det är ju fiskar som det är hög fart på. Någon gång vill jag prova en stor grupp E. Frenatus. Har en för närvarande som grabben kallar för Holger, stilig men ack vilken retsticka. Var konstant i luven på en BGK så det slutade med att de fick separeras :P
Skrivet av Jozi
Satan vad snyggt! Vad bra det blev med barberna.. 😍
69/69
Det verkar som att det är problem med live-notiserna så de avaktiveras tillfälligt.

Ta del av Sveriges största forum för rovfisk och andra vattenlevande djur. Gå med eller logga in om du redan har ett konto. Du kan även logga in med ditt Facebook-konto.