Skrivet av HampusH
Veckan är ju inte slut än! 😀
Nu har det gått mer än veckan :) e där någon som fått bekräftelse på sin bokning ännu?
Skrivet av ted64
Nu har det gått mer än veckan :) e där någon som fått bekräftelse på sin bokning ännu?
Jag har inte hört nånting faktiskt, haha.
Pratat med Magnus som håller under hela. Var lite grejer som hade strulat med utskicket, men nu borde det komma i veckan lät det som. Så, bara att vänta lite till. Det är på gång. 🙂
Klart och betart! Nu är det inte långt kvar! 😁
Katastrof..... Privata skäl gör att jag missar Akvariehelg.
Ha så roligt ni andra som ska dit!
Jag har nog skickat in anmälan 3ggr nu på 2 veckor, inte ens fått någon bekräftelse på att jag bokat. 🤔
Skrivet av Lutt
Jag har nog skickat in anmälan 3ggr nu på 2 veckor, inte ens fått någon bekräftelse på att jag bokat. 🤔
Jag får erkänna... Det är jag som hackat sidan. Jag ville inte ha en annan konkurrerande youtuber på plats!!! 😩
Nä men hör av dig till Magnus som håller i det hela då. Säkert någon bugg i systemet bara...eller? 🧐
Skrivet av Lutt
känner igen frustrationen boka i början på feb o fick bekräftelsen nu innan helgen som gick.... så nu e det betalat o klart iallafall :) nu får vi se hur det är, första ggn för mig, får väl hoppas att där e något kul i butikerna däruppe iallafall :) så man inte åker därifrån besviken.....
Skrivet av ted64
känner igen frustrationen boka i början på feb o fick bekräftelsen nu innan helgen som gick.... så nu e det betalat o klart iallafall :) nu får vi se hur det är, första ggn för mig, får väl hoppas att där e något kul i butikerna däruppe iallafall :) så man inte åker därifrån besviken.....
Har aldrig hört talas om någon som åker från en Akvariehelg besviken. 😌
Gjorde ett sista försök att anmäla mig igår, får se om det går nu. Annars får det vara.
Skrivet av HampusH
Kontakta Magnus?
Det ska ju inte behövas eller? Då blir det ju som att ansöka igen eftersom mottagaren är densamma.
Skickade iväg ett mejl iaf för att se vad som händer.
Fick tag i Magnus! Nu är lördagen inbetald!
Hade tänkt och hoppats på att dyka upp på akvariehelgen men det blir tyvärr inte av för min del i år. Jobbpendlar till danmark halva veckor och kommande två helger ska jag övervaka en idrifttagning av en omfattande styrsystemsuppgradering. Så tiden hemma för barnen(och fiskarna) är knapp nog som den är redan under våren och känner att jag behöver prioritera det. Så ni som redan är där eller ska dit imorgon får ha det så trevligt!
Hoppas att vi kan få till några egna aktiviteter längre fram i år också!
En riktig kanon dag!
Trevligt ställe, bra mat och fantastisk sällskap.
Framför er ser ni norr och söder, det skiljer 147 mil mellan dom.
Skrivet av Sjebbe
En riktig kanon dag!
Trevligt ställe, bra mat och fantastisk sällskap.
Framför er ser ni norr och söder, det skiljer 147 mil mellan dom.
Tänk om forumet hade haft funktionen att kunna zooma in bilder på ett väldigt enkelt sätt 🤔
Skrivet av ChristofferJonsson
Tänk om forumet hade haft funktionen att kunna zooma in bilder på ett väldigt enkelt sätt 🤔
Funkar hyggligt på mobilen genom att bara zooma sidan.