Skrivet av DavidEk
Ser riktigt härligt ut! Men kan ändå inte skaka av mig känslan om att en sista perfekt detalj saknas. Du borde fortfarande införskaffa en arowana :-)
Praktbotiorna gör sig riktigt bra i sällskapet och hög klass på datsen!

Skrivet av Mara
Ser riktigt härligt ut! Men kan ändå inte skaka av mig känslan om att en sista perfekt detalj saknas. Du borde fortfarande införskaffa en arowana :-)
Praktbotiorna gör sig riktigt bra i sällskapet och hög klass på datsen!
Hah, förutom den lilla detaljen att den skulle äta upp hälften av invånarna? =) (alla barber och botior.. )

Skrivet av DavidEk
Hah, förutom den lilla detaljen att den skulle äta upp hälften av invånarna? =) (alla barber och botior.. )
Nja jag är tveksam på det faktiskt

Skrivet av DavidEk
josefsons svarta arowana var ju inte direkt liten. å daniel hade ju fila barber..

Skrivet av TobiasKing
Nja jag är tveksam på det faktiskt
Inte peta hål på mina argument för att inte köpa någon nu..
Försöker ju övertala frun att få köpa en subwoofer...

Skrivet av DavidEk
Ingen fara skulle jag gissa på. De som löper störst risk med en arowana är långsmala och silverblänkande fiskar. Hade en grön för längesen som klippte 5 H. odoe men rörde aldrig någon annan fisk.
Från 10 till 15cm under karantäntiden..

Skrivet av DavidEk
Mina var lite jobbiga tills de släptes i storbaljan, nu är de kanonfina

Skrivet av DavidEk
Gillar inte direkt Oscar men dessa var Ruskigt fina!
Riktigt snygga! Och sjukt roliga fiskar att hålla ?

Skrivet av DavidEk
Jäklar. Vilket bra kar det där är! Så harmoniskt. De där gephyrusarna ser otroligt vackra ut också. 10/10! ?

Skrivet av Päran
Dyr mat eller?
En påse räkor eller tre hade varit billigare…

Skrivet av DavidEk
Flopp…
Köpte 9 filamentbarber av
BSE. Har 8 nu.
Stimfisk i mindre/halvstor storlek funkar verkligen inte tillsammans med dats…
Tycker dom som är snabba borde vara svåra.. men en hungrig dat klipper väl den när den smyger förbi ?

Skrivet av FredrikÖsterby
Tycker dom som är snabba borde vara svåra.. men en hungrig dat klipper väl den när den smyger förbi ?
Har du sett en dat med munnen i teleskopläge? Kommer en fisk för nära är det i princip 100% fångst, det blir ett rejält sug.