Bilder och filmer

»

En källare växer fram ?.

Ville bara dela några bilder från min källare ?. Dyker säkert upp bättre bilder och videos snart ??.
Vad går det i poolen?
Skrivet av djr83
Vad går det i poolen?
Ett halvt tjog akvarium å du vill veta vad som simmar i spa-avdelningen ?
Vad simmar i karen?
Nice. Fönster i vanlig höjd i en källare? ?
Skrivet av faltaren
Nice. Fönster i vanlig höjd i en källare? ?
Suterräng?
Skrivet av Dannehenricsson
Ville bara dela några bilder från min källare ?. Dyker säkert upp bättre bilder och videos snart ??.
Massor fina burkar! Skulle vara kul med mer bilder och info om vad som simmar där också??
Skrivet av djr83
Vad går det i poolen?
Poolen är under uppstart. Mina Motoro, Dats och Florida gar ska simma där i.
Jäkligt go källare! Nå update här tro? ?
Jaaaaaa. Hur fan går de? ?
Tekniskt omöjligt att ta bra kar bilder här, har spottat överallt som ger sken i glasen ?. Försökte iaf ?.
Har du nån info om vad som går i baljorna?
Skrivet av ChristofferJonsson
Har du nån info om vad som går i baljorna?
Absolut. Blir 1 är ett 540 liters, blandade scalarer, lekpar bolivianska fjärilar, 1 black Ghost, l 333 och l 201. Bild 2, 540 liters med Uaru, guianicara geyai, citron tetror och 2 st l 075. Bild 3, 375 liters med Fahaka puffer och siamesiska algätare. Bild 4, 375 liters med lekpar av Red ceibal ciklider, och sorgmantel tetror. Bild 5 1440 liters med Motoro rockorna, Oscar ciklider, Chrenicichla atabo red, Hoplarcus ciklider och l 025. Bild 6, 720 liters med Satanoperca daemon och flaggciklider. Bild 7, 540 liters med mina Pirayor. Bild 8, 1668 liters pool med dats, Florida gar, clownkniv och skivtetror. Bilder på fler kar kommer ?.
Grymt! De däringa monstercrenicichlorna får du gärna visa mer av... ?
Det verkar som att det är problem med live-notiserna så de avaktiveras tillfälligt.