Butiker och grossister

»

Butiker i väst

8/8
Någon som varit hos falskogs utanför Borås eller marlenes zookällare sista tiden o vet vad för rovfisk de kan ha inne?

Har varit hos bägge tidigare och det är klart intressanta affärer. Köpte en NGT hos falskogs vilket jag aldrig sett i affär tidigare.
Skrivet av Datten
Någon som varit hos falskogs utanför Borås eller marlenes zookällare sista tiden o vet vad för rovfisk de kan ha inne?

Har varit hos bägge tidigare och det är klart intressanta affärer. Köpte en NGT hos falskogs vilket jag aldrig sett i affär tidigare.
Marlene har ganska mycket rovfisk inne👍🏽 Bla någon liten svart arowana, stora kelberi, mindre channor/dats osv. Skriv till hennes företagssida på FB så svarar hon om ni söker något 👍🏽
En del skoj hos Kent, Nols Ciklidhobby. 😍
Skrivet av Svampus
En del skoj hos Kent, Nols Ciklidhobby. 😍
L24 eller L25 på bild 1? Såg du något pris?😊
Skrivet av AntonBergman
L24 eller L25 på bild 1? Såg du något pris?😊
L25 på bild, tror de låg på 995kr 🤔. Var rätt sugen själv... Fanns även små L24 tror jag, men i ett annat kar.
Skrivet av Svampus
Se där! Kanske kan röra sig om samma art jag hade, Achirus novoae. Men jag vet faktiskt inte... Verkar finnas många olika arter av plattfisk som är extremt lika varandra.
Såg något om ena
ACHIRUS SP. ”Panga raya” ..Rio ucayali.
På nån lista...
Kanske kanske
Häftiga iaf!.
Kent har 20-års jubileum!! Bra rea på fesken... 😀
8/8
Det verkar som att det är problem med live-notiserna så de avaktiveras tillfälligt.

Ta del av Sveriges största forum för rovfisk och andra vattenlevande djur. Gå med eller logga in om du redan har ett konto. Du kan även logga in med ditt Facebook-konto.