Du är den noggrannaste människa jag träffat och då har vi inte ens träffats? Släng i all fisk ffs, nyss! Att du håller dig från det är fan en bragd?

Skrivet av DavidEk
Oj va den krukan blir sönderlekt av mesoheros..strax!

Skrivet av DavidEk
Tjohooo vad trevlig med fisk i karet! Lite annat att se de med plats. Väntar med spänning på nästa släpp, mycket snyggt.

Skrivet av Päran
Tjohooo vad trevlig med fisk i karet! Lite annat att se de med plats. Väntar med spänning på nästa släpp, mycket snyggt.
Tack!
Och riktigt skoj, de har kommit igång att utforska och simma runt rätt mycket nu efter 24h.
Grymt skoj att se dem sträcka ut efter en långsida, vända och sen simma tillbaka.
Nu ska jag bara ha lite mer intern ångest hur fort jag vågar gå fram… 12st mesoheros eller 3st gars härnäst. Nån dag framöver.

Skrivet av DavidEk
Tack!
Och riktigt skoj, de har kommit igång att utforska och simma runt rätt mycket nu efter 24h.
Grymt skoj att se dem sträcka ut efter en långsida, vända och sen simma tillbaka.
Nu ska jag bara ha lite mer intern ångest hur fort jag vågar gå fram… 12st mesoheros eller 3st gars härnäst. Nån dag framöver.
Skicka i allt på en gång bara. ??

Skrivet av TobiasKing
Skicka i allt på en gång bara. ??
Du har inte märkt att jag är ”lite” försiktig av mig? :)

Skrivet av DavidEk
Tack!
Grattis till fiskisläppet :) skulle va kul med en video på hur stor baljan e i förhållande till de där (jag hade nog öst i allt du har)
Än en gång, jag instämmer med övriga. I med skiten å njut!

Skrivet av DavidEk
Vem duschar i bakgrunden?

Skrivet av ChristofferJonsson
Vem duschar i bakgrunden?
Droppfiltret som har 40cm frifall till 540.. samt avfuktare som låter apa.

Skrivet av DavidEk
Droppfiltret som har 40cm frifall till 540.. samt avfuktare som låter apa.
Jahapps. Då är stora frågan, var är resten av fisken? Jag vet vattenpölar mitt på e4:an som har mer fisk än sådär.

Skrivet av ChristofferJonsson
Jahapps. Då är stora frågan, var är resten av fisken? Jag vet vattenpölar mitt på e4:an som har mer fisk än sådär.
De är på spa och vilar upp sig inför flytten.

Skrivet av DavidEk
Snyggt David! ?Kul att äntligen se fisk simma omkring där i. Jäkligt fina jordätare det där..