Bilder och filmer

»

Oscars källare

14/14
Skrivet av OscarOberg
Det är ju en bildtråd detta så får väl uppdatera med lite nya bilder.
Snowleopard hanen växer sakta men stadigt, hans sällskap i form av en svart aro avslutades förra veckan när den bestämde sig för att hoppa ur den minimala öppningen som fanns. Dumt av mig men minst lika dumt av arowanan tycker jag.
Får hitta något annat skoj han kan sällskapa med.
Övriga rockor går nu tillsammans i det stora karet, funkar fint och är grymt kul att se dom ha lite större utrymme att vistas på.
Får se om snöleopardhonan eller albinotjejen kan falla orbignyi/leohanen i smaken.
Han visar en del intresse så problemet är kanske omvänt..
Ska få tummen ur och få till lite inredning i burken med, än så länge är den inredd med sand och fisk. Funkar fint tillsvidare!
Snyggt. Kan bli spännande blandningar 😊
Fina rockor!
Ska bli kul att se resultatet av lite ovanligare mixar. Fortsätt med bilder👍
Skrivet av OscarOberg
Det är ju en bildtråd detta så får väl uppdatera med lite nya bilder.
Snowleopard hanen växer sakta men stadigt, hans sällskap i form av en svart aro avslutades förra veckan när den bestämde sig för att hoppa ur den minimala öppningen som fanns. Dumt av mig men minst lika dumt av arowanan tycker jag.
Får hitta något annat skoj han kan sällskapa med.
Övriga rockor går nu tillsammans i det stora karet, funkar fint och är grymt kul att se dom ha lite större utrymme att vistas på.
Får se om snöleopardhonan eller albinotjejen kan falla orbignyi/leohanen i smaken.
Han visar en del intresse så problemet är kanske omvänt..
Ska få tummen ur och få till lite inredning i burken med, än så länge är den inredd med sand och fisk. Funkar fint tillsvidare!
Kul att se! Grymt fina djur. 😍Trist på aron dock...
image
14/14
Det verkar som att det är problem med live-notiserna så de avaktiveras tillfälligt.

Ta del av Sveriges största forum för rovfisk och andra vattenlevande djur. Gå med eller logga in om du redan har ett konto. Du kan även logga in med ditt Facebook-konto.