Channor

»

Channa marulioides.

5/5
Skrivet av Glensa88
Kollar fisklistan varje dag . Visste inte att det gick att klicka bevaka så tack så mycket
Jo då! Klicka på bevaka så plingar det till i mobilen när de finns att beställa hos grossist eller om det dyker upp i köp och sälj avdelningen.
Eftersom jag hämtade hem min gamla marulioides igen såhär 2 år senare och ett eget kar på 940 L så får jag uppdatera här också 😁 otroligt nöjd och vilken skillnad mot när jag hämtade den som 15 cm för 3 år sen. Idag 46 cm👌🏽
Skrivet av AntonBergman
Eftersom jag hämtade hem min gamla marulioides igen såhär 2 år senare och ett eget kar på 940 L så får jag uppdatera här också 😁 otroligt nöjd och vilken skillnad mot när jag hämtade den som 15 cm för 3 år sen. Idag 46 cm👌🏽
Fan man blir inte alls sugen på en marulioides när man ser denna skönheten.
Skrivet av tobiassorensen
Fan man blir inte alls sugen på en marulioides när man ser denna skönheten.
Förstår dig! Haha.
Har sedan jag började med rovfisk drömt om en marulioides i eget kar 👌🏽 äntligen var det dags 😁 finns bara en sak att göra för dig 😉
Skrivet av AntonBergman
Förstår dig! Haha.
Har sedan jag började med rovfisk drömt om en marulioides i eget kar 👌🏽 äntligen var det dags 😁 finns bara en sak att göra för dig 😉
Gillar hur du tänker. Ska pitcha iden för sambon som garanterat hänger på😆👌
5/5
Det verkar som att det är problem med live-notiserna så de avaktiveras tillfälligt.

Ta del av Sveriges största forum för rovfisk och andra vattenlevande djur. Gå med eller logga in om du redan har ett konto. Du kan även logga in med ditt Facebook-konto.