Bilder och filmer

»

Ruined Fish

18/30
image
image
image
Gör så mycket att lägga till lite musik till videon, istället för det klassiska filterbruset. Vad heter låten?
Skrivet av Twix
Gör så mycket att lägga till lite musik till videon, istället för det klassiska filterbruset. Vad heter låten?
Det var någon gratislåt jag hittade i programmet :)
image
Det är ju för vackert alltså... Riktiga giganter! 😍
image
You are my sunshine 💛
Skrivet av RuinedSoul
You are my sunshine 💛
Efter regnet i GBG idag så kommer solsken... 😎
Skrivet av HampusH
Efter regnet i GBG idag så kommer solsken... 😎
https://goo.gl/images/sDDNhN
It's blue...
Inte min bästa skapelse men försöker hitta passande rötter som ska ge rockorna mer bottenyta, så det kommer ändras med tiden.

Funderar på om guldklimpen ska få sig ett nytt hem 🤔
Skrivet av RuinedSoul
Inte min bästa skapelse men försöker hitta passande rötter som ska ge rockorna mer bottenyta, så det kommer ändras med tiden.

Funderar på om guldklimpen ska få sig ett nytt hem 🤔
Skta i backarna här nu. Det saknas en drake tycker jag.
Skrivet av tobiassorensen
Skta i backarna här nu. Det saknas en drake tycker jag.
Nja... Asiater är 😍 men inget som lockar för tillfället. Nu simmar det Endlers i tanken 😅
Skrivet av RuinedSoul
Nja... Asiater är 😍 men inget som lockar för tillfället. Nu simmar det Endlers i tanken 😅
Vart mest förvånad att jag inte såg nån asiat;) endlers är rätt ballt att köra i ett så pass stort kar. Hur funkar med med rockorna och endlers?:)
Skrivet av tobiassorensen
Vart mest förvånad att jag inte såg nån asiat;) endlers är rätt ballt att köra i ett så pass stort kar. Hur funkar med med rockorna och endlers?:)
Asiaten simmar hos tidigare ägare... tyckte inte det funkade i mitt kar och tidigare ville gärna ha tillbaka den så det fick bli så.

Det funkar bra tycker jag... någon har säkert gått åt. Det största problemet är väl att jag får plocka guppys ur sumpen emellanåt :D
Skrivet av RuinedSoul
Asiaten simmar hos tidigare ägare... tyckte inte det funkade i mitt kar och tidigare ville gärna ha tillbaka den så det fick bli så.

Det funkar bra tycker jag... någon har säkert gått åt. Det största problemet är väl att jag får plocka guppys ur sumpen emellanåt :D
Den är ju till salu med :P
Skrivet av faltaren
Den är ju till salu med :P
Såg detta
Skrivet av RuinedSoul
Såg detta
Köp den!!!!
18/30
Det verkar som att det är problem med live-notiserna så de avaktiveras tillfälligt.

Ta del av Sveriges största forum för rovfisk och andra vattenlevande djur. Gå med eller logga in om du redan har ett konto. Du kan även logga in med ditt Facebook-konto.