Bilder och filmer

»

faltarens 7000L

24/28
Upptäcke även nu att hoplachusen lekt igen. Har sin hörna de försvarar.
Grymt kul att se! Rejält mäktigt kar. Hoppas få se det där IRL någon dag!

Vet du vem pappan är till de kommande valparna? ?
Skrivet av Svampus
Grymt kul att se! Rejält mäktigt kar. Hoppas få se det där IRL någon dag!

Vet du vem pappan är till de kommande valparna? ?
Thx. Ja det får du säkert, ni glider väl förbi ibland ?. Passa på att kolla päran med. Han bygger större än mig.. Det är mantillan. Så blir rena mantilla ?.
Skrivet av faltaren
Thx. Ja det får du säkert, ni glider väl förbi ibland ?. Passa på att kolla päran med. Han bygger större än mig.. Det är mantillan. Så blir rena mantilla ?.
Det låter ju inte så dumt! Större är alltid bättre... ROADTRIP! ?

Kul! Mantilla är riktigt fina.
Skrivet av Svampus
Det låter ju inte så dumt! Större är alltid bättre... ROADTRIP! ?

Kul! Mantilla är riktigt fina.
Haha ja han har ju en hel lokal med godis. Ja eller hur, störst innan man dör vinner. Ska bli intressant att se hur många valpar det blir. Säkert inte så många.
Bjuder på lite dåliga bilder från familjen Mantilla. De simmar mycket fritt. Gör typ aldrig den svartvita.
Fy fan vilket grymt kar???. Många trådar man får kolla igenom på forumet tror jag. Märks att man är amatör?
Skrivet av Ravenskog
Fy fan vilket grymt kar???. Många trådar man får kolla igenom på forumet tror jag. Märks att man är amatör?
Tack. Ja här finns en del godis ?
image
Grymt fint! Inspiration får man till max?
Skrivet av Klinken
Grymt fint! Inspiration får man till max?
Kul det ?.Tråkigt att jag har svårt att filma och ta foton för ljuset är så dåligt. Men det kommer när ekonomin tillåter ?
Fått en bebbe ?
image
Hitta en till nu men är för långt in för att fånga.
Gratts! Mycket trevligt
Skrivet av Päran
Gratts! Mycket trevligt
Tack. Första valparna ?
Skrivet av faltaren
Fått en bebbe ?
Tjusig som fan. Fler cichlor på uppväxt me ser jag ;) blir ett gäng till för mig så fort vi flytta in i huset och poolen står igång.
Skrivet av tobiassorensen
Tjusig som fan. Fler cichlor på uppväxt me ser jag ;) blir ett gäng till för mig så fort vi flytta in i huset och poolen står igång.
Tack ?. Ja en mono, tror de är mina favoriter. Gött. Då blir det bygge snart ?
Skrivet av faltaren
Tack ?. Ja en mono, tror de är mina favoriter. Gött. Då blir det bygge snart ?
Mono är riktigt tjusiga. Jag funderar på att beställa 5 ocellaris och dra upp dom. Så fort ekonomin tillåter ett bygge blir de helt klart de. Tills dess så får de bli en pool i garaget. :)
Skrivet av tobiassorensen
Mono är riktigt tjusiga. Jag funderar på att beställa 5 ocellaris och dra upp dom. Så fort ekonomin tillåter ett bygge blir de helt klart de. Tills dess så får de bli en pool i garaget. :)
Ja den jäkla ekonomin.. Hmm ocellaris är inte en favvo för mig. Men smaken är som baken ?
24/28
Det verkar som att det är problem med live-notiserna så de avaktiveras tillfälligt.

Ta del av Sveriges största forum för rovfisk och andra vattenlevande djur. Gå med eller logga in om du redan har ett konto. Du kan även logga in med ditt Facebook-konto.