Information och nyheter

»

Nya kläder till Rovfiskbutiken på gång - tyck till!

1/2
För er som redan vet, eller inte alls vet, så har vi ju en onlinebutik där vi sålt lite kläder, muggar och skoj. Senaste tiden har butiken varit lite "under construction" men det finns just nu både t-shirts och luvtröjor i olika färger att beställa med rovfiskloggan.

Jag håller på att fila lite på nya fräsha tryck dock, med lite goa fiskar osv... Är det något särskilt ni användare skulle vilja se? Någon särskild fisk ni vill se på tröjorna? Stil Någon särskil stil, klädesplagg, pryl ni saknar? Skriv vad ni tycker så ska vi se vad vi kan göra. 

Det jag kan avslöja än så länge är att det kommer dyka upp minst 5-10 unika tryck på diverse olika kläder (och kanske prylar)  i alla fall. Men lite input från er användare är alltid skoj. 02
Skrivet av HampusH
För er som redan vet, eller inte alls vet, så har vi ju en onlinebutik där vi sålt lite kläder, muggar och skoj. Senaste tiden har butiken varit lite "under construction" men det finns just nu både t-shirts och luvtröjor i olika färger att beställa med rovfiskloggan.

Jag håller på att fila lite på nya fräsha tryck dock, med lite goa fiskar osv... Är det något särskilt ni användare skulle vilja se? Någon särskild fisk ni vill se på tröjorna? Stil Någon särskil stil, klädesplagg, pryl ni saknar? Skriv vad ni tycker så ska vi se vad vi kan göra. 

Det jag kan avslöja än så länge är att det kommer dyka upp minst 5-10 unika tryck på diverse olika kläder (och kanske prylar)  i alla fall. Men lite input från er användare är alltid skoj. 02
Bild på nån vampyr frammefrån med visande av tänderna:) piraya, tsn . Nån sjyst Cichla med stark neon färg på svart tröja:) Rovfisk.se snett över ryggen.
Ni kanske redan har det på gång men nåt linne kanske hade vart nice...
gillar redan rockan ni använder iåf
 kanske en rtc så man kan få ha en men då bara på en tröja:)
Något med fengäddor på 16
Vampyr
Kulfisk ! :) Mbu el Lineatus. 

Annars gjorde ju Tess så fina bilder till artregistret. Kanske går att använda om hon tycker det är ok ?
Gött med lite förslag! 

AnnaElmqvist, linne vet jag inte om vi kan ordna.  Men jag ska kika på det. 02

FredrikRoman tänk på att man inte kan använda precis vems bild som helst, särskilt inte för kommersiellt bruk. Jag är med på vilken typ av fisk du menar, Hydrolycus sp., men det krävs alltså att jag har en bild eller illustration där jag har tillåtelse att använda den. Och för att det ska se bra ut krävs det en viss standard och kvalitet på bilden. Men det ska nog gå att lösa. 
Skrivet av runstenen
Kulfisk ! :) Mbu el Lineatus. 

Annars gjorde ju Tess så fina bilder till artregistret. Kanske går att använda om hon tycker det är ok ?
Definitivt. Det är redan med i planeringen. 04
Konturerna av en Channa, format som ett C.
Bild för inspiration, lämnar dock illustrerandet till någon med mer kompetens...

Möjligheten att välja om Rovfisk.se loggan ska va med eller inte och kunna välja vilken sida (fram eller bak) trycket ska vara på. Kanske svårt att genomföra.
Skrivet av robidobban
Bild för inspiration, lämnar dock illustrerandet till någon med mer kompetens...

Möjligheten att välja om Rovfisk.se loggan ska va med eller inte och kunna välja vilken sida (fram eller bak) trycket ska vara på. Kanske svårt att genomföra.
Det är inte tekniskt möjligt att ha den typen av valmöjligheter. Då får man i så fall skapa 4 olika version av varje plagg, och eventuellt 2 versionerna alla dom om man vill ha för barn och vuxna. Så totalt 8 olika versioner för varje design. 
Det blir väldigt mycket jobb.
Skrivet av robidobban

Utser robidobban till ny illustratör... 07
232323

Snyggaste på länge! 
Skrivet av djr83
Det är inte tekniskt möjligt att ha den typen av valmöjligheter. Då får man i så fall skapa 4 olika version av varje plagg, och eventuellt 2 versionerna alla dom om man vill ha för barn och vuxna. Så totalt 8 olika versioner för varje design. 
Det blir väldigt mycket jobb.
Var det jag misstänkte. Nåja.

Haha tack Sjebbe, smickrande 09
Skrivet av robidobban
Var det jag misstänkte. Nåja.

Haha tack Sjebbe, smickrande 09
Tittade på bilden innan jag läste vad du skrivit.
"vad är det där? En böjd blomma, ett snöre, någon som ramlat av stolen när dom ansökte till SM i paint? "
Skrivet av CizziB
Något med fengäddor på 16
En riktigt saftig korvhög på så blir det köp direkt! 73
Skrivet av robidobban

Världsklass ! Tar 2 :)
Skrivet av HampusH

Lätt en grupp cichla! Kanske kelberi och nån tsn 83 håller med fredrik roman där! 
En fråga och en synpunkt. Personligen gillar jag huvtröjor som man inte kan öppna med dragkedja framtill, tycker att dessa får mycket bättre passform. Kommer de nya trycken komma i båda modellerna? Sedan en fråga som jag nog redan vet svaret på, men kommer det vara möjligt att ordna internationell frakt?
Skrivet av Twix
En fråga och en synpunkt. Personligen gillar jag huvtröjor som man inte kan öppna med dragkedja framtill, tycker att dessa får mycket bättre passform. Kommer de nya trycken komma i båda modellerna? Sedan en fråga som jag nog redan vet svaret på, men kommer det vara möjligt att ordna internationell frakt?
Vi hade en utan dragkedja förut som jag provbeställde men kvalitén var så där, så den använder jag aldrig. Men jag tror att KristianE har en annan typ som han är nöjd med. Det var en specialbeställning från honom så vet inte exakt vilken tröja jag använde. Men det kan jag absolut lägga in igen, så fort jag har luskat fram vilken tröja som är bra.

Vill du ha tröjorna skickade till ett annat land? Det går att skriva in vilken adress som helst när du beställer, men frakten blir självklart dyrare till vissa länder (främst utanför EU skulle jag tro).
Skrivet av djr83
Vi hade en utan dragkedja förut som jag provbeställde men kvalitén var så där, så den använder jag aldrig. Men jag tror att KristianE har en annan typ som han är nöjd med. Det var en specialbeställning från honom så vet inte exakt vilken tröja jag använde. Men det kan jag absolut lägga in igen, så fort jag har luskat fram vilken tröja som är bra.

Vill du ha tröjorna skickade till ett annat land? Det går att skriva in vilken adress som helst när du beställer, men frakten blir självklart dyrare till vissa länder (främst utanför EU skulle jag tro).
Oj missade det alternativet när jag tittade, frakten var ju inte alls farlig om man inte skulle ha express!
https://shop.spreadshirt.se/rovfisk/-A110598000?department=1&productType=1072&color=7F7F7E&appearance=562&size=3&view=1 , är det denna modell som du tyckte var lite halvdan i kvalitén?
Skrivet av Twix
Oj missade det alternativet när jag tittade, frakten var ju inte alls farlig om man inte skulle ha express! Vet du något mer om kvaliteten på https://shop.spreadshirt.se/rovfisk/-A110598000?department=1&productType=1072&color=7F7F7E&appearance=562&size=3&view=1 , alltså den grå tröjan utan dragkedja med ekologisk bomull osv? Låter ju bra på beskrivningen men beror på vad du säger för känns det drygt att chansa...
Ah, vi hade lagt in en utan dragkedja redan. Jag tror att Sjebbe eller @svampus har provbeställt en sån.
1/2
Det verkar som att det är problem med live-notiserna så de avaktiveras tillfälligt.

Ta del av Sveriges största forum för rovfisk och andra vattenlevande djur. Gå med eller logga in om du redan har ett konto. Du kan även logga in med ditt Facebook-konto.