Information och nyheter

»

Försäljning av Hikari-pellets via Stork Zoo

1/5
Nu kan ni köpa Hikari-pellets till riktigt bra priser här! Försäljningen sker via Stork Zoo och kommer att ske några gånger per år. För att beställningen ska gå igenom så måste vi komma upp i totalt 50 påsar.
Utskick av pellets kommer att ske tidigast i mitten av februari pga fiskimport.

Följande pellets finns att köpa:
Cichlid gold 250g large, medium, mini 69kr/st
Cochlid gold sinking 342g medium, small 70kr/st
Jumbo carnisticks 250g 154kr/st
Massivore delite 380g 192kr/st
Massivore delite 1Kg 490kr/st

Man kan antingen hämta direkt hos Stork Zoo i Göteborg, eller få det skickat med Schenker till följande priser:
1kg 104kr
3kg 120kr
5kg 138kr
7kg 159kr
9kg 185kr
12kg 210kr
15kg 235kr

För att lägga en beställning så skickar man namn, adress och vad man vill köpa till Storken.
Finns inte 1 kgs massivore?
Är också intresserad av 1 kg-påsar med massivore.
Vi ska kolla på detta imorgon . 
Skrivet av faltaren
Finns inte 1 kgs massivore?
Gibbon har 1kg massivore.
Artnr. 117246
Massivore delite 1Kg  490kr
Skrivet av Storken
Massivore delite 1Kg  490kr
Riktig bra pris.

När ungefär läggs beställningen? 
Skrivet av mb109
Riktig bra pris.

När ungefär läggs beställningen? 
Beställningen måste komma upp i minst 50 påsar innan den går iväg, så det är nog svårt att sätta ett exakt datum.
50 påsar borde väl inte vara några problem?
3-4 personer så är man ju uppe i det...
Jag skall fundera lite på hur mycket jag skall ha men jag kommer definitivt göra en större beställning 05
sista dag för beställning av Hikari blir 06.02.17 !!!!! 
Hur går det. När skickas det?
Dom första paket gick ut idag .
Det kommer att sker en fördröjning med en vecka  på vissa matsorter ,
efter som distributören för Skandinavien hade helt slut på hikari foder just nu .
Vi har beställd resterande ifrån Holland men det tar tyvärr 1 v. innan vi få hem leveransen.
Vi kommer att skicka ett pm med kolli-id till dom som vi skickade ut .
Mvh Stork Zoo 
när blir nästa tillfälle för pellets beställning?
Är maten på väg snart? Firrarna börjar bli hungriga 06
Skrivet av robidobban
Är maten på väg snart? Firrarna börjar bli hungriga 06
sista utskicket kommer sker i nästa v.  
till er som inte har fått .
Fortfarande inte dykt upp några pellets. 20 Hur går det? Nästa vecka som gäller eller? 
dom sista paket skickas ut senast på tisdag .
Nu är dom sista paket ute .  
Alla som inte har fått meddelande ifrån oss kan gärna höra av sig så får ni sändningsnummer .

I framtiden kan vi inte erbjuda 1kg förpackningarna efter som det blir mycket krångel med långa leveranstider .

Efter som det var totalt slut i hela Skandinavien så var vi tvungna att beställer ifrån Holland ( även dom har slut i lagret nu ) .

Vi har verkligen gjord vårat yttersta för att alla skulle få det dom hade beställd  även om detta tog lite längre tid en vad vi hade beräknad .

Mvh. 
Patric o Marie 
Stork Zoo 
För min del så är det helt klart värt väntetiden om ni kan hålla priserna.
Är man bara medveten om det så tycker jag inte det är något problem.

Har man varit med och gjort gruppköp tidigare så vet man att det oftast tar lite tid, men vill man har saker billigt så fårman ju räkna med lite sånt.
1/5
Det verkar som att det är problem med live-notiserna så de avaktiveras tillfälligt.

Ta del av Sveriges största forum för rovfisk och andra vattenlevande djur. Gå med eller logga in om du redan har ett konto. Du kan även logga in med ditt Facebook-konto.