Information och nyheter

»

Rovfisk.se:s podcast

36/37
Skrivet av HampusH
Precis... 😴

Mjo, om jag inte minns fel så firar ju rovfisk 10 år nästa år... Det kan ju inte bli annat än ett rovfiskkalas!🎉
Sounds like a date! 😍
Kaffet är serverat. Ölen är kall. Micken är på... Podden är på gång!

(Och akvarierna är igenvuxna). 🥱
Skrivet av HampusH
Kaffet är serverat. Ölen är kall. Micken är på... Podden är på gång!

(Och akvarierna är igenvuxna). 🥱
Mkt trevligt.
Väntar med iver på släppet!👍
Väntar med spänning!
Jobbar hemifrån idag så då behöver man än mer en bra pod att lyssna på 🤒
😋 nu har vi väntat länge! Utan ett nytt podavsnitt blir det ingen riktig jul sägs det
Nu är det jul!
Avsnitt 38 ute nu...
Julen är räddad
Underbart
Lyssna när HampusH säger "Channa ormhuvudsfisken" det låter även nu i efterhand som han säger "channa otursfisken" 28.11min in i podden.
Vill få medhåll och rentvå mig själv. 😄
Gött med ett längre avsnitt! Underbart o höra om Mauro och doppvärmaren på timer😂😂

Skrivet av Datten
Gött med ett längre avsnitt! Underbart o höra om Mauro och doppvärmaren på timer😂😂

Ja, det tåls att tala om. Hur det kan gå så länge utan att det undersöks är för mig en gåta.
Hehe, Alla har vi nog varit med om en del misstag. En del mindre o andra större😄

Förövrigt Låter ju trevligt med live-podd snart om jag hörde rätt?
Skrivet av Datten
Hehe, Alla har vi nog varit med om en del misstag. En del mindre o andra större😄

Förövrigt Låter ju trevligt med live-podd snart om jag hörde rätt?
Jo, det är helt riktigt 🙂
Vi återkommer snart med datum och klockslag.
Sjebbe vad hände med Introt då ? Vad var de för något? hahah

Tack som fan för ett gött avsnitt! Kändes att det var ett tag sedan nu. Lutts lista är ett riktigt bra segment. Dessutom riktigt proffsigt denna gång! 😎
Skrivet av JohnJohn
Sjebbe vad hände med Introt då ? Vad var de för något? hahah

Tack som fan för ett gött avsnitt! Kändes att det var ett tag sedan nu. Lutts lista är ett riktigt bra segment. Dessutom riktigt proffsigt denna gång! 😎
Ja du, du fick väl in Rocio octofasciata FM. Tung radiokanal 😇
Roligt intro.. Sedan var listan rolig också. Jag gissade i min ensamhet top 3 på skoj, och jag kunde pricka in neon och kardinal, förrutom att jag trodde neon på första plats. Tredje platsen var svårare tycker jag, men jag chansade på slöjstjärt, haha. Ser fram emot live:en och akvariehelgen i mars :)
Skrivet av Sjebbe
Ja du, du fick väl in Rocio octofasciata FM. Tung radiokanal 😇
Hörde något riff där som var tungt absolut. 😉

Blev nyfiken också på de C. Asiatica Red.. Hur ser dom ut, hur förväntas dom se ut etc? Tror inte de dykt upp i din tråd.. 🤔
"Asså ungen ska ju börja skolan snart, så man kan ju inte vänta hur länge som helst!" Höll på att skratta ihjäl mig xD
Tack för podden, riktigt kul med nytt avsnitt ☺️
Skrivet av JohnJohn
Hörde något riff där som var tungt absolut. 😉

Blev nyfiken också på de C. Asiatica Red.. Hur ser dom ut, hur förväntas dom se ut etc? Tror inte de dykt upp i din tråd.. 🤔
Mina är väldigt små fortfarande. Så små att dom inte gör sig bra på bild.
Men laddar up två bilder från nätet. Säkert lite Photoshop bakom dessa men det är en tydlig skillnad.
36/37
Det verkar som att det är problem med live-notiserna så de avaktiveras tillfälligt.

Ta del av Sveriges största forum för rovfisk och andra vattenlevande djur. Gå med eller logga in om du redan har ett konto.