Information och nyheter

»

Rovfisk.se:s podcast

35/35
Ja grattis till nya! Kör du akvarieleasing själv i jkpg Lutt
Eller är ni två?
Skrivet av Datten
Ja grattis till nya! Kör du akvarieleasing själv i jkpg Lutt
Eller är ni två?
Datten jag kommer att vara själv i Jönköping-området. 🙂
Lutt Blir nog kanon det!

Körde ju själv för länge sen en kortare period, o en del med Loachaholic
Lokalen är ju rätt nice, säkert ännu mer fisk där idag!
Måste ju även slänga in bilder på mina Calicozebror som jag vurmar så mycket om i podden.
Har aldrig varit någon podcast-lyssnare men tänkte att jag får ge det en chans och började med senaste avsnittet när jag ändå hade ett antal timmar att slå ihjäl sittandes i bilen på den oerhört tråkiga vägen från västkusten till västerås och sedermera tillbaka. Kom så långt som att lyssna tillbaka till och med avsnitt 28. Trevligt sällskap i bilen må jag säga.

För den svagsinte får man lägga in brasklappen att detta trots allt innebär att man får lyssna på @Svampus oavbrutet i 12 timmar :D

(Sedan kommer man hem och får kika på fredagsklippet från Nol och får ytterligare en kvart, solo dessutom)
Skrivet av Mara
Har aldrig varit någon podcast-lyssnare men tänkte att jag får ge det en chans och började med senaste avsnittet när jag ändå hade ett antal timmar att slå ihjäl sittandes i bilen på den oerhört tråkiga vägen från västkusten till västerås och sedermera tillbaka. Kom så långt som att lyssna tillbaka till och med avsnitt 28. Trevligt sällskap i bilen må jag säga.

För den svagsinte får man lägga in brasklappen att detta trots allt innebär att man får lyssna på @Svampus oavbrutet i 12 timmar :D

(Sedan kommer man hem och får kika på fredagsklippet från Nol och får ytterligare en kvart, solo dessutom)
Är inte det jobbigt att lyssna på icke kronologisk ordning? Hittar jag en pod så brukar jag först lyssna på det senaste avsnittet och om jag gillar sedan gå bak typ 5-6 avsnitt,sen börjar från början.

Jag är glad varje gång jag får vara med och kan tjöta fisk, vilket faktiskt har varit hela 2021. Tom fått en jingel😄... All credd till Sjebbe

Men saknar djr83
Skrivet av Lutt
Är inte det jobbigt att lyssna på icke kronologisk ordning? Hittar jag en pod så brukar jag först lyssna på det senaste avsnittet och om jag gillar sedan gå bak typ 5-6 avsnitt,sen börjar från början.

Jag är glad varje gång jag får vara med och kan tjöta fisk, vilket faktiskt har varit hela 2021. Tom fått en jingel😄... All credd till Sjebbe

Men saknar djr83
Nja, i detta fallet störde det inte nämnvärt faktiskt. Visst var det lite lustigt att höra om turerna hurvida akvariehelgen skulle bli av i omvänd kronologisk ordning men annars var det ganska lugnt. Har en liten ovana att läsa långa forumtrådar baklänges emellanåt så får väl anta att jag tränat min hjärna att extrapolera saknad data.

Håller med, jag blir också glad varje gång jag får höra dig tjöta fisk :>
Så, nu har jag lyssnat på alla avsnitt! 😂👍

När kommer nästa?
Skrivet av Mara
Så, nu har jag lyssnat på alla avsnitt! 😂👍

När kommer nästa?
Ja när kommer nästa? ☺️
Ny på forumet och måste säga att podden är riktigt bra ☺️ jobbar inom transport så man har ju rätt mkt tid att lyssna på podd ☺️
Det är på gång! Ska bara hitta en liten lucka. 😅
Nu börjar det närma sig jul.. Kan man hoppas på en Alive strömming eller nåt? 😃
Skrivet av JohnJohn
Jag är rätt sugen på en live, så det tycker jag att vi ska försöka få till!
Skrivet av djr83
Jag är rätt sugen på en live, så det tycker jag att vi ska försöka få till!
Live är alltid trevligt!
Skrivet av JohnJohn
Vi tänkte försöka klämma ut ett vanligt avsnitt först, om vi hinner. Men en livesändning är nog inte omöjligt! Förra året körde vi ju en rätt lång grej, lite inspirerad av musikhjälpen, och det tyckte jag var grymt roligt.

Annars kör ju jag och Sjebbe årets sista CyberTuesday med NCS tisdag den 30e november. Alltid nått! 😀
Fiskhjälpen! 😉
Skrivet av Datten
Fiskhjälpen! 😉
Där har vi den! 👊
35/35
Det verkar som att det är problem med live-notiserna så de avaktiveras tillfälligt.

Ta del av Sveriges största forum för rovfisk och andra vattenlevande djur. Gå med eller logga in om du redan har ett konto. Du kan även logga in med ditt Facebook-konto.