Information och nyheter

»

Rovfisk.se:s podcast

16/33
Skrivet av AnnaElmqvist
Just idag hade vart en perfa dag att lyssna ;)
Hets hets
Sorry
Helt jäkla rätt!!!?
Fram med stor piskan. Elda på för fan ?
Haha, det är bra att ni ligger på oss! ?
Avsnitt 11 är ute nu: https://www.rovfisk.se/podcast/11/
Yes!!
Bra avsnitt! =)
Bra som fan. Kul att jonte var me mä!
Skrivet av Simon
Bra som fan. Kul att jonte var me mä!
My man!
Haha.. Puss
Utan att spoila avsnittet så vill jag bara påpeka att sökfunktionen har funnits ett tag nu. Högst upp till höger... ?
Gött när jag sitter här och lyssnar på podcasten, så försöker jag svara på vad Sjebbe säger... Låter ju precis likadant som när vi sitter och spelar in... ?
Ni e grymma :)
Inte helt enkelt kan ja tänka att fylla en timma och ändå få det intresant med
Men ni gör de mycket bra

Kanske d bara va min lur som spökade men ljudet ekade lite på nå vis

Heja er
Skrivet av AnnaElmqvist
Ni e grymma :)
Inte helt enkelt kan ja tänka att fylla en timma och ändå få det intresant med
Men ni gör de mycket bra

Kanske d bara va min lur som spökade men ljudet ekade lite på nå vis

Heja er
Tackar! Kul att höra.. Det är väldigt lätt att tjöta bort en timme eller tre när man är i gott sällskap. ?

Jo, det blev lite strul tyvärr... Man kan definitivt höra ett svagt eko i bakgrunden. Det har hänt förr, och vi vet vad det beror på. Kort och gott då var det lite slarv från våran sida! Förhoppningsvis sker det inte någon mer gång.
Ni missar väl inte tävlingen som vi har i det senaste avsnittet? Lyssna igenom det och ta chansen att vinna en L46-nyckelring!
Mycket bra avsnitt Sjebbe CptMigraine @svampus Tess intressant från början till slut och mycke skrattande när jag lyssna igenom de. Hade varit kul om ni körde ett avsnitt om olika filterlösningar och mer ingående om dom olika filtrerings stegen. Keep up the good work.
Skrivet av tobiassorensen
Mycket bra avsnitt Sjebbe CptMigraine @svampus Tess intressant från början till slut och mycke skrattande när jag lyssna igenom de. Hade varit kul om ni körde ett avsnitt om olika filterlösningar och mer ingående om dom olika filtrerings stegen. Keep up the good work.
Du har väl lyssnar igenom avsnittet från Tropicarium?
Skrivet av djr83
Du har väl lyssnar igenom avsnittet från Tropicarium?
Självklart har jag de. Men tyckte dom svävade iväg i andra samtal mitt i allt så blev inte så sammanhängande i mitt tycke men riktigt bra avsnitt. Tänkte mer ett avsnitt ang hur man optimerar sin filterlösning både biologiskt och mekaniskt. Hur man smidigast bygger sumpar droppfilter och andra filterlösningar samt hur era setups ser ut i volym kontra akvarievolym. :)
Självklart har jag de. Men tyckte dom svävade iväg i andra samtal mitt i allt så blev inte så sammanhängande i mitt tycke men riktigt bra avsnitt. Tänkte mer ett avsnitt ang hur man optimerar sin filterlösning både biologiskt och mekaniskt. Hur man smidigast bygger sumpar droppfilter och andra filterlösningar samt hur era setups ser ut i volym kontra akvarievolym. :)
Ja, det blev kanske inte så detaljerat. Lätt hänt när man har mycket intressant att diskutera ?

Det där skulle passa väldigt bra tillsammans med någon form av video så att man kan visa samtidigt.
Det är kanske dags för ett till avsnitt av Rovfisk.se/live snart? ?
Skrivet av djr83
Ja, det blev kanske inte så detaljerat. Lätt hänt när man har mycket intressant att diskutera ?

Det där skulle passa väldigt bra tillsammans med någon form av video så att man kan visa samtidigt.
Det är kanske dags för ett till avsnitt av Rovfisk.se/live snart? ?
De förstår jag verkligen att de är. Det var för övrigt ett grymt bra avsnitt. Mycket intressant lyssning. Men absolut ett liv avsnitt hade varit grymt
Tackar, kul att det uppskattas :)

En filterspecial hade absolut varit på sin plats. Och live är skitkul, så det ska vi verkligen ha i åtanke!
Bra avsnitt som vanligt och som vanligt flyger tiden iväg... önskar längre avsnitt ? Och att de kommer oftare ?
16/33
Det verkar som att det är problem med live-notiserna så de avaktiveras tillfälligt.

Ta del av Sveriges största forum för rovfisk och andra vattenlevande djur. Gå med eller logga in om du redan har ett konto. Du kan även logga in med ditt Facebook-konto.