Fiskrelaterat

»

Tips från blocket och andra ställen

14/14
Skrivet av sluggo112
Om någon är sugen på en bra deal på 3st bd:s 😁👌

Eller annat kul 😊
That's a pricy meat-a-ball! (jäkligt snyggt foto på datten till höger där för övrigt)...
Skrivet av sluggo112

Eller annat kul 😊
nej men dra mig baklänges! jag åk direkt!!!
Skrivet av sluggo112

Eller annat kul 😊
Man blir ju sugen. Måste bara klura ut vilken valuta det är skrivet i så man får fram de svenska priset 🤔
Svampus
Eller hur, jag kan släppa min för samma pris fall flera är sugna 🙈 är det din? 😊 tror bilderna är tagna från zoopet, finns den där också? (ser nu att det står att det är din bild)

@HåkonAntonsen
Kör! Åker du nu är du nog framme i bra tid! (Stockholm) 😁

ChristofferJonsson
Xl-zoo i Barkarby så tror desvärre det är sek 🙈 finns ju en asiat för 24 också, vilket förvisso känns mest värt av alla 🤔 men det är väl som vanligt "inte till salu men trött på frågor om pris"
Skrivet av sluggo112

Eller annat kul 😊
Nu vet jag ju inte historien eller vart detta är någonstans.

Men det är så här att om butiksägaren vill husera fisk i butiken för egen räkning så måste han fortfarande sätta ett pris på fisken. Taktiskt nog sätter man ett pris som ingen vettig människa betalar.
För butiken får heller inte neka någon att köpa.
Skrivet av sluggo112
Svampus
Eller hur, jag kan släppa min för samma pris fall flera är sugna 🙈 är det din? 😊 tror bilderna är tagna från zoopet, finns den där också? (ser nu att det står att det är din bild)

@HåkonAntonsen
Kör! Åker du nu är du nog framme i bra tid! (Stockholm) 😁

ChristofferJonsson
Xl-zoo i Barkarby så tror desvärre det är sek 🙈 finns ju en asiat för 24 också, vilket förvisso känns mest värt av alla 🤔 men det är väl som vanligt "inte till salu men trött på frågor om pris"
Du får ju läsa på skylten vem som tagit bilden.. 😉Det var en av mina första dats som tyvärr kastade in handduken i höstas. Fotot var nog det första av mina foton som zoopet ville använda har jag för mig.

Och angående priset så är det med största sannolikhet som så att de inte är till salu, men de behöver ha ett pris, typ.
Skrivet av Svampus
Du får ju läsa på skylten vem som tagit bilden.. 😉Det var en av mina första dats som tyvärr kastade in handduken i höstas. Fotot var nog det första av mina foton som zoopet ville använda har jag för mig.

Och angående priset så är det med största sannolikhet som så att de inte är till salu, men de behöver ha ett pris, typ.
Uppdaterade precis inlägget att jag såg att det stod ditt namn 😁 riktigt bra bild faktiskt 👌
Jaha det var just den som simmade vidare, lite extra tråkigt 🙈 zoopet över lag skulle behöva se över sina bilder det mesta ser as tråkigt ut på bild där tyvärr, dags för folk att börja sälja bilder till dom 😂

Ja men precis, priser som fiskarna faktiskt säljs för om någon mot förmodan betalar det, (samt bra om man av någon anledning ska försöka få ersättning för fisk från försäkringsbolaget 🙈)
På ämnet smådyra fiskar. Rtc verkar ha gjort ett hopp i prisbilden...
Skrivet av ChristofferJonsson
På ämnet smådyra fiskar. Rtc verkar ha gjort ett hopp i prisbilden...
Snart kommer annonsen ändras till den som tar hand om den får 1200:-... Ett fall för... KÖPING FISH RESCUE! 😁😂👌
Skrivet av sluggo112
Snart kommer annonsen ändras till den som tar hand om den får 1200:-... Ett fall för... KÖPING FISH RESCUE! 😁😂👌
Nån har ju precis köpt nytt kar ;) åkersbergas fisk och grill nästa;)🤙🖕🤣
Skrivet av tobiassorensen
Nån har ju precis köpt nytt kar ;) åkersbergas fisk och grill nästa;)🤙🖕🤣
😂😂😁👌 kan bli gott förvisso 🤔
Skrivet av ChristofferJonsson
Vad heter en manlig häxa?
Its Y!!!🤘🏻.
Jag vill tipsa om en annons på Blocket: Arowana silver catfish red tail https://www.blocket.se/vi/89524495.htm

1 till :)
Skrivet av Skidoo00
Jag vill tipsa om en annons på Blocket: Arowana silver catfish red tail https://www.blocket.se/vi/89524495.htm

1 till :)
Denna finns här på forumet med.
14/14
Det verkar som att det är problem med live-notiserna så de avaktiveras tillfälligt.

Ta del av Sveriges största forum för rovfisk och andra vattenlevande djur. Gå med eller logga in om du redan har ett konto. Du kan även logga in med ditt Facebook-konto.