Rockor

»

Wrandel tog min oskuld!

1/4
Tja! Då har man sina första rockor. 1:1 potamotrygon mantilla. Var och hämta igår hos Wrandel. Mycket nice setup och bemötande. Fick till och med kissa i golvbrunnen 23. En liten nattfilm bjuder jag på. 
Mkt trevligt att träffas! Finfina cyklider fick jag med ! 03
Skrivet av Wrandel
Mkt trevligt att träffas! Finfina cyklider fick jag med ! 03
Ja ta nu hand om dem. Du kommer inte sälja så fina fiskar 12. Du får upp med mer bilder på hybriderna med. De var sjukt nice.
Den rubriken ! Haha. Wtf
Skrivet av runstenen
Den rubriken ! Haha. Wtf
Haha tänkte den lär ju bli klickad på 23
Skrivet av faltaren
Haha tänkte den lär ju bli klickad på 23
Här blir man inte kickad för att man är lite kreativ 23
Skrivet av Sjebbe
Här blir man inte kickad för att man är lite kreativ 23
Nä fb är ju lite griniga med sånt. Fast jag ljuger ju inte. Det är min rockaoskuld 01
Samma person försöker ta min med, på samma sätt... men vet inte om jag ska tillåta honom, kan inte bestämma mig, ena stunden vill jag och i nästa tvekar jag! 29
Skrivet av theDOUCHE
Samma person försöker ta min med, på samma sätt... men vet inte om jag ska tillåta honom, kan inte bestämma mig, ena stunden vill jag och i nästa tvekar jag! 29
Som en riktig tonårsflicka alltså 23. Jag ångar mig inte iaf. Riktigt fina. 
Riktigt bra val av rocka, det är inte många som sitter på sådana, typ någonstans. Stort grattis :D
Skrivet av superaquaman
Riktigt bra val av rocka, det är inte många som sitter på sådana, typ någonstans. Stort grattis :D
Tack jag är nöjd 04. Fast känner mig som en nojig pappa nu. Ner på morgonen och efter jobb för att kolla så de lever. 
Sköj! Mycket fina rockor det där. 05
Skrivet av HampusH
Sköj! Mycket fina rockor det där. 05
Ja de är fina. Ska bli kul att se utvecklingen :)
Buddies 04
Fina rockor! 03 o dom andra med såklart. 06
Skrivet av Talapako
Fina rockor! 03 o dom andra med såklart. 06
Hehe tack 01. Ja det får bli lite bättre bilder sen. Fokus på att få dem tjocka nu.
Lite bilder. Still alive 01. Svårt att fota när man bara har rummets ljus. 
Liten update med fantastiskt kvalite. Beställt led så jag får ljus på varje kar sen. Blir lite bättre då :)
Skrivet av faltaren
Liten update med fantastiskt kvalite. Beställt led så jag får ljus på varje kar sen. Blir lite bättre då :)
Bra matat 79
Skrivet av Wrandel
Bra matat 79
Thx. De äter det mesta nu. Även cichlid gold även fast de föredrar annat. 
1/4
Det verkar som att det är problem med live-notiserna så de avaktiveras tillfälligt.

Ta del av Sveriges största forum för rovfisk och andra vattenlevande djur. Gå med eller logga in om du redan har ett konto. Du kan även logga in med ditt Facebook-konto.