Bilder och filmer

»

Uppdatering och uppväxt av vargtetran samt andra firrar

1/8
drar igång med en bild på en av mina afrikanska klätterfiskar.
Änså länge funkar det:)
Tja:)
Äter o frodas:)
Åh var länge sen jag hade någon Hoplias nu, så söta när dom är små! 70
Skrivet av theDOUCHE
Åh var länge sen jag hade någon Hoplias nu, så söta när dom är små! 70
Hehe ja, söt fula som stora hehe. :)
Nu börjar vargen visa vad den går för, inga problem mot dom andra fiskarna. Men tog en relativt stor räka till frukost idag!
Något som jag funderar på i framtiden. Vivarium/Palladium. Så nu har jag dragit upp en extra söt variant av passiflora (passions frukt/blomma) och granatäpple. Granaten passar kanske in så bra, men ack så roligt o få upp dessa små sticklingar:)
Börjar bli sugen på något mal kar i framtiden. Beroende hmm.:)
Växer på:)
Söt!
Skrivet av FredrikRoman
Något som jag funderar på i framtiden. Vivarium/Palladium. Så nu har jag dragit upp en extra söt variant av passiflora (passions frukt/blomma) och granatäpple. Granaten passar kanske in så bra, men ack så roligt o få upp dessa små sticklingar:)
Intressant!
Har funderat på passionsblommor själv till ett projekt innom en "snar" framtid, dom gillar fullt tropiskt klimat eller? 71
Skrivet av theDOUCHE
Intressant!
Har funderat på passionsblommor själv till ett projekt innom en "snar" framtid, dom gillar fullt tropiskt klimat eller? 71
Missade tyvärr att vattna passionen så dom dog:( men har longa på g hoppas det blir något:)  är typ som lycheplommon.
Var ett tag sedan. Nybild:)
Äntligen min JD hane stilla till fokusen satt! 
Kommer du göra nåt nytt försök på vampyrtetra?
Skrivet av Twix
Kommer du göra nåt nytt försök på vampyrtetra?
Kanske i framtiden. Blir då ensamt kar för dom. Fortfarande fundersam om det var vargen som tog han. För vargtetran är redigt feg hehe
Skrivet av FredrikRoman
Kanske i framtiden. Blir då ensamt kar för dom. Fortfarande fundersam om det var vargen som tog han. För vargtetran är redigt feg hehe
Vorekul att se, verkar inte vara så många som håller såna. Lite sugen själv men verkar inte passa 100 i ett sällskapskar...
Skrivet av Twix
Vorekul att se, verkar inte vara så många som håller såna. Lite sugen själv men verkar inte passa 100 i ett sällskapskar...
Finns en mindre varg kommer inte på namnet, men sök på rainbow wolf. Vargarna är mest nattaktiva, beror på vad du har för sällskaps fiskar?  Mina JD o även blå cikliderna är mer på hugget än vargen. Men då är dom större med. Fårse om vargen blir mer aggressiv som större.
Skrivet av FredrikRoman
Finns en mindre varg kommer inte på namnet, men sök på rainbow wolf. Vargarna är mest nattaktiva, beror på vad du har för sällskaps fiskar?  Mina JD o även blå cikliderna är mer på hugget än vargen. Men då är dom större med. Fårse om vargen blir mer aggressiv som större.
Vampyr 81
1/8
Det verkar som att det är problem med live-notiserna så de avaktiveras tillfälligt.

Ta del av Sveriges största forum för rovfisk och andra vattenlevande djur. Gå med eller logga in om du redan har ett konto. Du kan även logga in med ditt Facebook-konto.