Off Topic

»

Vad gör du nu?

92/125
Skrivet av Tess
Gud vad fin! Och ja jag tycker helt klart du ska skaffa bruks i framtiden, de är så maffiga... 😍
Ja hon var helt underbar. Snällaste hästen jag haft att göra med. I framtiden ska jag ha en bruks. Jag vart helt kär när vi bytte stall från box till lösdrift och brukshästarna.
Efter en halv dags utbildning på jobbet och man kommer hem till denna synen. Då blir man ganska varm om hjärtat. Kommer bli tungt när dom flyttar om 6 veckor.
Grundmålning! Finns det något roligare?
Skrivet av ericzon
Det skulle väl i så fall vara att titta på när det torkar då😉
Skrivet av ericzon
Nu verkar du måla vitt på vitt, men annars är ju det första lagret alltid roligast då man ser stor skillnad. Andra och tredje är desto mindre spännande när man knappt ser skillnad...
Hittade en ny motsvarighet till K1 på jobbet!
Så dax att bygga ny sump!
Behöver ev nu luftpump för att få den att röra sig i vattnet... 🤔
image
image
Skrivet av djr83
Nu verkar du måla vitt på vitt, men annars är ju det första lagret alltid roligast då man ser stor skillnad. Andra och tredje är desto mindre spännande när man knappt ser skillnad...
2 lager grundfärg, sen blir det mörkrött. Så det kommer bli roligare :)
Kör på med färg nu! Ganska mycket roligare :)
Skrivet av Svampus
Grymt kul med företag som skickar med små extragrejer... Idag fick jag t.ex. min Refresher och Bananaskids som jag beställt, och som bonus fick jag 3 kg pellets samt lite prover på annan fiskmat. Riktigt gött!! 🥳
Jo det är bra käck de banan o fresh då🤔
VB och bästa podden i örat 😊
Öringpremiär så klart!
Det här är helt sjukt men jag tror precis mina tigrar lekte. Bilder kommer snart.
Skrivet av Tess
Det här är helt sjukt men jag tror precis mina tigrar lekte. Bilder kommer snart.
Whuuuuut 😮😮😮😮😮...påffen triggade!
Skrivet av Tess
April april 😂🥳
Dokumenterad lek!!
Fått en utmaning.... minst sagt.... ska bli en wabikusa
Skrivet av Tess
Dokumenterad lek!!
Ojoj! Det trodde jag aldrig😃 Var helt säker på att det var ett aprilskämt!
Njuter av lite egentid med dessa krabater.
92/125
Det verkar som att det är problem med live-notiserna så de avaktiveras tillfälligt.

Ta del av Sveriges största forum för rovfisk och andra vattenlevande djur. Gå med eller logga in om du redan har ett konto. Du kan även logga in med ditt Facebook-konto.