Off Topic

»

Vad gör du nu?

91/95
Skrivet av Svampus
Grymt kul med företag som skickar med små extragrejer... Idag fick jag t.ex. min Refresher och Bananaskids som jag beställt, och som bonus fick jag 3 kg pellets samt lite prover på annan fiskmat. Riktigt gött!! 🥳
Fasiken va najs! Tänkte att jag snart skulle lägga en beställning på en bananaskids, tror jag vänder mig till samma ställe som du!🤗😆
Skrivet av Svampus
Grymt kul med företag som skickar med små extragrejer... Idag fick jag t.ex. min Refresher och Bananaskids som jag beställt, och som bonus fick jag 3 kg pellets samt lite prover på annan fiskmat. Riktigt gött!! 🥳
Va fan. Så mycket får inte jag. Brukar ju beställa minst 5kg.
Skrivet av Svampus
Paketet från storken hade inge bubbelplast eller dylikt, där var det utfyllt med provpåsar istället 😂
Kul att byta vatten med kass flöde... 🤬 tar ju halva natten! 😂
Skrivet av Svampus
Nått säger mig att du betalade extrema överpriser för refresher och bananaskids... 🤔
Skrivet av djr83
Nått säger mig att du betalade extrema överpriser för refresher och bananaskids... 🤔
Det finns inget som heter överpriser på bananaskids!
Verkar vara nånting med akvariebutiker och godis. Butiken här i stan har en låda klubbor ståendes på kassadisken och har så haft sålänge jag kan komma ihåg 😊
Dags för ytterligare ett SM-guld.
Sitter i stallet och bara myser med mina hästar. ❤️
Skrivet av Tess
Sitter i stallet och bara myser med mina hästar. ❤️
Sjukt fin. Vad är de för ras?
Skrivet av tobiassorensen
Fluff.
Skrivet av ChristofferJonsson
Verkar vara nånting med akvariebutiker och godis. Butiken här i stan har en låda klubbor ståendes på kassadisken och har så haft sålänge jag kan komma ihåg 😊
Min tanke bakom godiset är att har fiskarna lyckats dressera sina ägare till att beställa det bästa fodret till dom så ska ägarna belönas med godis. Nått som fiskarna inte själva kan göra så jag får göra det åt dom 😂
En islandshäst. :)
Skrivet av Tess
En islandshäst. :)
Ahh dom är bra häeliga. Jag vill själv ha en nordsvensk brukshäst jag.
https://youtu.be/xUCgjSF6W8g
Första man gör när man kommer hem.. ❤
Sen hälsar man på tanten oxå... 😂
Ahh dom är bra häeliga. Jag vill själv ha en nordsvensk brukshäst jag.
Åh en nordis! 😍 Det hade man inte tackat nej till!
Skrivet av Tess
Åh en nordis! 😍 Det hade man inte tackat nej till!
Hade mitt vb sto på en gård med bara nordsvenskar innan vi sålde henne. Dom har en avelshingst där som ligger i avelskatalogen. Är lite smått sugen på en ifrån dom i framtiden.
Hade mitt vb sto på en gård med bara nordsvenskar innan vi sålde henne. Dom har en avelshingst där som ligger i avelskatalogen. Är lite smått sugen på en ifrån dom i framtiden.
Åh ja! Är du sugen på bruks eller travnordis? Har du kvar din häst nu? Slänger in en bild på min andra häst, en liten vilding till russ från Lojsta hed!
Skrivet av Tess
Åh ja! Är du sugen på bruks eller travnordis? Har du kvar din häst nu? Slänger in en bild på min andra häst, en liten vilding till russ från Lojsta hed!
Nek hon såldes för ett par veckor sen. Kände att tiden inte räckte till tyvärr. Jag vill ha en bruks i framtiden.
Nek hon såldes för ett par veckor sen. Kände att tiden inte räckte till tyvärr. Jag vill ha en bruks i framtiden.
Gud vad fin! Och ja jag tycker helt klart du ska skaffa bruks i framtiden, de är så maffiga... 😍
91/95
Det verkar som att det är problem med live-notiserna så de avaktiveras tillfälligt.

Ta del av Sveriges största forum för rovfisk och andra vattenlevande djur. Gå med eller logga in om du redan har ett konto. Du kan även logga in med ditt Facebook-konto.