Off Topic

»

Vad gör du nu?

78/81
Ute på lämna fisk runda sen på hemvägen ska jag hämta lite fisk på lustgårdens zoo.
Skrivet av NiklasNisseAhlgren
Ute på lämna fisk runda sen på hemvägen ska jag hämta lite fisk på lustgårdens zoo.
Ansvarsfullt att sätta på bältet på fisken 😊
Skrivet av ChristofferJonsson
Ansvarsfullt att sätta på bältet på fisken 😊
Skulle vara skitjobbigt att bromsa till och sen ha lösa fiskar och vatten i hela bilen... 😨
Skrivet av NiklasNisseAhlgren
Skulle vara skitjobbigt att bromsa till och sen ha lösa fiskar och vatten i hela bilen... 😨
Annars är ju golvet bakom passagerarstolen ett bra ställe, står plant och kan klämmas fast med stolen 🤪
Annars är ju golvet bakom passagerarstolen ett bra ställe, står plant och kan klämmas fast med stolen 🤪
Ja sant men jag har 2burkar med mig både dit och hem. 😉
😍😍 😍
Skrivet av faltaren
😍😍 😍
Vilken go fluffboll! 😍 Vad väger en sådan klump?
Skrivet av Svampus
Vilken go fluffboll! 😍 Vad väger en sådan klump?
Verkligen 😊. Ca 53kg
Skrivet av faltaren
Verkligen 😊. Ca 53kg
😳😳😳 Trodde de va en valp 🤪🤪🤪
😳😳😳 Trodde de va en valp 🤪🤪🤪
Haha njaaa 😂
Skrivet av faltaren
Haha njaaa 😂
En vääääääldigt fet valp med andra ord 😁
En vääääääldigt fet valp med andra ord 😁
Mm och 9 år
Skrivet av faltaren
Verkligen 😊. Ca 53kg
Svårt att se på bild! Ge oss en banana for scale! 😄
Skrivet av faltaren
😍😍 😍
Akita Inu?
Skrivet av Ravenskog
Akita Inu?
Yes
Skrivet av Svampus
Svårt att se på bild! Ge oss en banana for scale! 😄
Bättre? 😉
Skrivet av faltaren
Bättre? 😉
Ni verkar ha konstiga bananer där nere... 🤔
Skrivet av djr83
Ni verkar ha konstiga bananer där nere... 🤔
Haha
Skrivet av faltaren
Bättre? 😉
Haha ja som sagt så var det där en märkligt banan men alright... Det är en stor voffsing! Men det är de bästa hundarna, stora alltså... Här hemma har vi en leonberger och en leonberger/schäfer. 😀
Skrivet av Svampus
Haha ja som sagt så var det där en märkligt banan men alright... Det är en stor voffsing! Men det är de bästa hundarna, stora alltså... Här hemma har vi en leonberger och en leonberger/schäfer. 😀
Han är faktiskt en grisbjörn.. Oh dom är trevliga med. Haft en schäfer tik och en tik som var lejonberger, schäfer, rotweiler, new founland och ridgeback 🤪
78/81
Det verkar som att det är problem med live-notiserna så de avaktiveras tillfälligt.

Ta del av Sveriges största forum för rovfisk och andra vattenlevande djur. Gå med eller logga in om du redan har ett konto. Du kan även logga in med ditt Facebook-konto.