Off Topic

»

Vad gör du nu?

60/62
Skrivet av AnnaElmqvist
Kassen va nog de snyggaste av allt :)
Kan hända att jag har fler :)
???
Tjingpax 1 !!!!!
Är de inte vb så är de mocka och rykta i stallet som gäller.
Skrivet av tobiassorensen
Är de inte vb så är de mocka och rykta i stallet som gäller.
Du beskrev just mitt liv med.
Skrivet av Tess
Du beskrev just mitt liv med.
Ja och är de inte de så är de ut med hundarna på promenad eller lyssna på en nyligen könsmogen siames. Haha måste fan hitta nått djur som städar efter sig själv.
Ja och är de inte de så är de ut med hundarna på promenad eller lyssna på en nyligen könsmogen siames. Haha måste fan hitta nått djur som städar efter sig själv.
Har du någon fritid? ?
Skrivet av djr83
Har du någon fritid? ?
Min fritid spenderar jag på djuren typ. 5 hundar 3 katter en häst och alla fiskar tar upp en hel del tid tillsammans med barn varannan vecka hos oss. ?
Min fritid spenderar jag på djuren typ. 5 hundar 3 katter en häst och alla fiskar tar upp en hel del tid tillsammans med barn varannan vecka hos oss. ?
Själv uppskattar jag att faktiskt inte göra nånting ibland ?
Fast att flytta till hus och renovera, bygga akvarium och starta företag samtidigt har förvisso gått helt emot den principen... fritid vet jag inte vad det är längre ?
Skrivet av djr83
Fast att flytta till hus och renovera, bygga akvarium och starta företag samtidigt har förvisso gått helt emot den principen... fritid vet jag inte vad det är längre ?
Ja de gör jag med men sova kan man göra när man dör. Här är de full fart med huvudet rakt in i kaklet som gäller. Alltid varit sån. När jag var liten så spelade jag innebandy, fotboll, handboll och höll på med både bågskytte och luftgevärs skytte samtidigt. Kan kallas adhd men jag kallar de standard i mitt liv. Haha.
Skrivet av djr83
Du har ju massor av kvalitetstid! Slipper glo på teve, träna på gym å så . Ta en bira och byt lite vatten, de e' najs!
Kokar morgondagens middag
Skrivet av OscarOberg
Kokar morgondagens middag
Vad har du för adress så bjuder jag in mig själv på krabbfest???
Skrivet av Päran
Du har ju massor av kvalitetstid! Slipper glo på teve, träna på gym å så . Ta en bira och byt lite vatten, de e' najs!
Livsnjutaren ?
Vad har du för adress så bjuder jag in mig själv på krabbfest???
Ta dig till Kungälv och följ doften, jag lär stå och koka här ett tag??
Skrivet av OscarOberg
Ta dig till Kungälv och följ doften, jag lär stå och koka här ett tag??
Haha har du så mycke krabba? Jag vill me bo på västkusten så jag kan fiska mina egna krabbor. Går fan inte att få tag i färsk krabba här.
Kollar på Nat Geo Wild när de ska fiska Goonch/yarrelli ?
Jag fick oväntat sällskap på jobbet ??
Skrivet av djr83
Fin ?
Skrivet av djr83
Vad ball att den kom så nära
Vad ball att den kom så nära
Den kom ännu närmre, hade jag haft något så kunde jag ha handmatat den.
Skrivet av djr83
Den kom ännu närmre, hade jag haft något så kunde jag ha handmatat den.
Dom är fruktansvärt nyfikna djur. När jag var yngre så var jag mycke i skogen med farsgubben och en vän till honom som håller på med jakt. Då var de nästan så att rävvalparna klättrade ik i bilen ett par gånger näe vi vart ute och körde.
60/62
Det verkar som att det är problem med live-notiserna så de avaktiveras tillfälligt.

Ta del av Sveriges största forum för rovfisk och andra vattenlevande djur. Gå med eller logga in om du redan har ett konto. Du kan även logga in med ditt Facebook-konto.