Off topic

»

Vad gör du nu?

209/212
Skrivet av Mara
Tack för gästvänligheten, kanonkul med lite akvarienörderi-besök!
Det var de minsta. klart man är välkommen om man har vägarna förbi köping och jag är hemma👌
Sitter på tåget med utställningslista :). Pratade även med den som byggt jättekaret som XL-Zoo Barkarby skänker just nu. Ingen har hämtat den, så passa på.. :) Den går inte att skära ned kan jag tillägga :D
Skrivet av Sydamerika
Sitter på tåget med utställningslista :). Pratade även med den som byggt jättekaret som XL-Zoo Barkarby skänker just nu. Ingen har hämtat den, så passa på.. :) Den går inte att skära ned kan jag tillägga :D
Synd att det stora karet är så långt bort.. hade tagit det direkt om det varit närmre 👀
Blev en tur med grabben till Havets Hus idag, mycket uppskattat!

Inte varit där på 20 år, så det var mindre än vad jag mindes. Men välskött, frisk fisk och mycket trevligt besök. Sen blev det ju mest att aktivera grabben ändå..

Dom hade lätt en av mina drömfiskar! SB TORSK 😍
Skrivet av JohnJohn
Blev en tur med grabben till Havets Hus idag, mycket uppskattat!

Inte varit där på 20 år, så det var mindre än vad jag mindes. Men välskött, frisk fisk och mycket trevligt besök. Sen blev det ju mest att aktivera grabben ändå..

Dom hade lätt en av mina drömfiskar! SB TORSK 😍
Torsken va ju döfräck haha
Mer akvarium från Mölndal i kväll 🤟🏻
Blev ett besök på Lustgården Zoo ikväll. Trevlig butik med trevliga ägare. Fick bli en redig rot då jag inte tror fiskarna hade uppskattat en natt på hotell.
Byter vatten. 🤔
Luktade mig i armhålan och beslöt mig för att duscha.
Skrivet av HampusSkoglund
Luktade mig i armhålan och beslöt mig för att duscha.
om du är osäker på om duschning verkligen är nödvändigt. Be då någon annan också lukta och få ett andra utlåtande
Skrivet av mange
om du är osäker på om duschning verkligen är nödvändigt. Be då någon annan också lukta och få ett andra utlåtande
Jaaja!
Skrivet av mange
Efter att ha känt hampus doft hela vägen till köping så känner jag mig kränkt och besudlad så jag ska duscha och tvaga mig med stålborsten
Skrivet av tobiassorensen
Efter att ha känt hampus doft hela vägen till köping så känner jag mig kränkt och besudlad så jag ska duscha och tvaga mig med stålborsten
Gör du rätt i 😎❤️
Skrivet av tobiassorensen
Hörde att ni hjälpte varandra i duschen med😂
Skrivet av mange
Hörde att ni hjälpte varandra i duschen med😂
Badkaret!!!!! Att folk aldrig lär sig 🤣
Känslan när man spontanshoppar två fåtöljer till gillestugan och man får in dem i bilen med 2cm marginal. :)
Försöker fota fesk men märker att ja får ta fram fönsterputsen…
Igår var man förbi HampusH och tjöta fisk och inverterade malar. Blev även lite fisk med hem också. 🙂
Skrivet av Lutt
Igår var man förbi HampusH och tjöta fisk och inverterade malar. Blev även lite fisk med hem också. 🙂
Jag tackar för hjälpen! Och så klart så plockar du alla godbitarna...
Lyssnar podden å flyttade fesk
209/212
Det verkar som att det är problem med live-notiserna så de avaktiveras tillfälligt.

Ta del av Sveriges största forum för rovfisk och andra vattenlevande djur. Gå med eller logga in om du redan har ett konto. Du kan även logga in med ditt Facebook-konto.