Off Topic

»

Vad gör du nu?

179/181
Skrivet av HåkonAntonsen
Stora fiskar är ju lite lättare att se 😂😅
Ja oftast!.
Skrivet av ChristofferJonsson
De var länge sen man konstaterade att synen är bäst på kort håll, men som Håkon säger så är det perfekt med större fiskar. Ser dock nåt gult som swishar runt på bakglaset, gissar det är GN som käkar kvällsmat.
Jo tyvärr så.
Sen kan ju bilden ge en felaktig uppfattning om avstånd.
Skrivet av BSE
Jo tyvärr så.
Sen kan ju bilden ge en felaktig uppfattning om avstånd.
3,65 meter från linsen på kameran till frontglaset.
3,65 meter från linsen på kameran till frontglaset.
Se pass!
Gissade på 4.26 minst.
Surfar runt lite.. När jag ser så här fina parkettgolv så kan jag inte låta bli att tänka: det där golvet skulle må ännu bättre av några akvarium plus några rejäla >>vattenbyten<< :D
Månatlig skörd av 3L Salvinia Natans hos aurantisarna
Skrivet av OscarOberg
Månatlig skörd av 3L Salvinia Natans hos aurantisarna
Ett tips om du kör sump på något kar. Använd salvinian till ett refugium och odla nere i sumpen. Klockren växt då den under punktbelysning växer sig fantastiskt tät.
Ett tips om du kör sump på något kar. Använd salvinian till ett refugium och odla nere i sumpen. Klockren växt då den under punktbelysning växer sig fantastiskt tät.
Bra tips men har bara igång en sump och där är det moving bed i hela sumpen. Salvinian får jobba på i karet istället
OscarOberg, går den att äta tro? Synd att slänga liksom. Andmat kan man ju käka som sallad, det har Oliver Knott visat när han körde sin "Jamie Oliver Knotts dinnah-paaty".
Skrivet av HampusH
OscarOberg, går den att äta tro? Synd att slänga liksom. Andmat kan man ju käka som sallad, det har Oliver Knott visat när han körde sin "Jamie Oliver Knotts dinnah-paaty".
Ja det är egentligen lite synd att det bara slängs men har ingen bättre lösning på det just nu.
Denna gången hamnade det på komposten, men det kanske kan bli ett gott te nästa rensning!🤔
Då man skickar Tobbe på handla resa 😅🙈 ❤️
Skrivet av HåkonAntonsen
Fy fan 😍
Skrivet av OscarOberg
Ja det är egentligen lite synd att det bara slängs men har ingen bättre lösning på det just nu.
Denna gången hamnade det på komposten, men det kanske kan bli ett gott te nästa rensning!🤔
Haha, kolla upp det noga innan du äter dem.. Vore synd att bli förgiftad eller så. 👀
Skrivet av HåkonAntonsen
Har ni inte fått Swish där uppe än? 🧐
Skrivet av HampusH
är ju därnere de int ville ha swish ju!!!
Skrivet av HåkonAntonsen
är ju därnere de int ville ha swish ju!!!
Uppe!
Skrivet av HampusH
Bara så du vet, en av de som ligger bakom swish bodde i Boden då det utvecklades. Jag jobbade tillsammans med hans syster back then. Jag själv var en av de första i Sverige som provade swish, fick inbjudan till en beta-version. 😁
Bara så du vet, en av de som ligger bakom swish bodde i Boden då det utvecklades. Jag jobbade tillsammans med hans syster back then. Jag själv var en av de första i Sverige som provade swish, fick inbjudan till en beta-version. 😁
Det där kan jag faktiskt tro på. När det är 10 mil till närmsta granne så är det ju lite smidigare om kan inte behöver träffas för att utbyta pengar 🤔
image
Skrivet av djr83
Det där kan jag faktiskt tro på. När det är 10 mil till närmsta granne så är det ju lite smidigare om kan inte behöver träffas för att utbyta pengar 🤔
Låter som typisk avundsjuka från en som misslyckats med försöket till grannsämja och har 7 hus inom en radie av 3 husvagnar på rad.
179/181
Det verkar som att det är problem med live-notiserna så de avaktiveras tillfälligt.

Ta del av Sveriges största forum för rovfisk och andra vattenlevande djur. Gå med eller logga in om du redan har ett konto. Du kan även logga in med ditt Facebook-konto.