Off Topic

»

Vad gör du nu?

174/177
https://youtu.be/e8UVyiiTqAg

Kalla mig barnslig, men jag älskar skånska dubbningar som är ett sidoprojekt av Tim & Danny/Argaskånskamän på YT.

Nu blev jag sugen på sköldpaddor igen. Coola djur. Blir att kolla upp lite olika sköldpaddor när reptilmässorna drar igång (vilket känns långt fram i tiden).
image
Skrivet av Lutt
https://youtu.be/e8UVyiiTqAg

Kalla mig barnslig, men jag älskar skånska dubbningar som är ett sidoprojekt av Tim & Danny/Argaskånskamän på YT.

Nu blev jag sugen på sköldpaddor igen. Coola djur. Blir att kolla upp lite olika sköldpaddor när reptilmässorna drar igång (vilket känns långt fram i tiden).
Haha! Originalklippet är ju nästan bättre. Svårt att slå reaktionen när han slänger upp "Terminator" på bordet. 😅
Skrivet av tobiassorensen
Hållt på halva dagen med de. Var tvungen att åka till lustgården för några pvckopplingar. Media och allt fanns ju färdigt sen tidigare så fyllt upp sumpen med ca 30L media i med sand grus och rötter och fyll upp för att flytta fisk👌
Pvc kopplingar på lustgården? Lustgården i Halmstad säljer bara dildos, glidmedel och konstiga underkläder!
Skrivet av Laxvik
Pvc kopplingar på lustgården? Lustgården i Halmstad säljer bara dildos, glidmedel och konstiga underkläder!
Fan då besökte jag fel lustgården för i eskilstuna så säljer dom bara fisk och akvarietillbehör.😆
Genomgång av sommarglidarn (som för tillfället är min bruksbil). Byte av spolarvätskepump och spännt handbromsen. Nu ska den väl gå igenom besiktningen nästa vecka. Fast dom hittar väl alltid något annat. 😄
Då var det kneg igen! Mata på, mata på, mata på 🙂
Skrivet av Lutt
Då var det kneg igen! Mata på, mata på, mata på 🙂
Vad matar du med? Hikari?
Hjälper till lite hos Kent i Nol idag. 😀
Skrivet av HampusH
Vad matar du med? Hikari?
Precis och sinking för att få ner dammet. 😄

Jaså är Praktikant-Svamp igång igen?
Skrivet av Lutt
Precis och sinking för att få ner dammet. 😄

Jaså är Praktikant-Svamp igång igen?
Haha, gött... Japp! Så fick det bli.
Så där ja. Det gick ju vägen, blanka papper och besiktningsmannen berömde den och tog bild på den.
Hoppas flytet håller i sig, för på torsdag ska jag till banken om bolån och kolla på ett hus. Ett litet hus, men intressanta är nog gårdshuset/verkstaden.... Jag tänker perfekt akvariehus. 😄
I väntans tider.
En fjollträsktur sådär mitt i veckan...
Skrivet av Jozi
En fjollträsktur sådär mitt i veckan...
Avis.. har inte rest sen i mars...

Klart traumatiskt efter att ha varit 1-2 dagar/vecka under några år i fjollträsk.
Skrivet av DavidEk
Avis.. har inte rest sen i mars...

Klart traumatiskt efter att ha varit 1-2 dagar/vecka under några år i fjollträsk.
Blev enklare med antikropparna, typ bara jag på jobbet som reser lite.
Trevligt med någon mer grävis här inne 🤟🏻
Skrivet av FredrikÖsterby
Blir lite avis på era diesel spadar, min är manuell.
Skrivet av Päran
Blir lite avis på era diesel spadar, min är manuell.
Man blir lätt bortskämd 😅
Skrivet av FredrikÖsterby
Ehm. Jordbrukare med tillhörande jordspade? Sånt där stökar man i blomrabatter med väl? 🤭
174/177
Det verkar som att det är problem med live-notiserna så de avaktiveras tillfälligt.

Ta del av Sveriges största forum för rovfisk och andra vattenlevande djur. Gå med eller logga in om du redan har ett konto. Du kan även logga in med ditt Facebook-konto.