Off Topic

»

Vad gör du nu?

153/153
Skrivet av Svampus
Haha, I know... Där av min kommentar! 😀👍

Det låter som en fantastisk öl, och jag gillar ju dessutom syrliga öl med smak av bär / frukt!
Då kommer denna sitta som kniven i länsman när du dricker den. Helt klart en godkänd öl. Saison är alltid trevligt. Har en fin oude guoze jag ska öppna ikväll tänkte jag. Kommer bild på den med.
Helt okej öl. En räcker gott och väl. Bra smak med klar smak av kola och vanilj som slår igenom
Skrivet av tobiassorensen
Helt okej öl. En räcker gott och väl. Bra smak med klar smak av kola och vanilj som slår igenom
Jäklarns... Den ser lurig ut! 😮
Skrivet av Svampus
Jäklarns... Den ser lurig ut! 😮
De var den me. Smakar fan inte öl. Smakar vaniljglass med choklad och kolasås typ. Håller nätta 10%
De var den me. Smakar fan inte öl. Smakar vaniljglass med choklad och kolasås typ. Håller nätta 10%
Haha, låter mer som en efterrätt än en öl. 😅
Skrivet av Svampus
Haha, låter mer som en efterrätt än en öl. 😅
Det kan man lugnt säga att det är.öppna den när jag höll på att grilla lite burgare. Gjorde sig nästan till det🤣😎
Grillat och öl på skånska landsbygden med päran och faltaren med respektive
Nä men! Så gemytligt! Lite avundsjuk... 🥺
Skrivet av Svampus
Nä men! Så gemytligt! Lite avundsjuk... 🥺
Sjukt trevligt. Nästa sväng blir i köping. Bara hänga på.
Sådär 890g flintastek, 7 suröl och massor av gott tjöt och skratt senare rullar vi ifrån päran. Tack som fan för ikväll faltaren SofiaEinefors och pär med fru.
Sådär 890g flintastek, 7 suröl och massor av gott tjöt och skratt senare rullar vi ifrån päran. Tack som fan för ikväll faltaren SofiaEinefors och pär med fru.
Tack själv 😊. Sjukt att se så mycket mat gå ner i den kroppen... 😂. Tror dock fruarna är rätt mätta på fisksnack ett tag 😋
Skrivet av faltaren
Tack själv 😊. Sjukt att se så mycket mat gå ner i den kroppen... 😂. Tror dock fruarna är rätt mätta på fisksnack ett tag 😋
Hahaha ja allså det går inte att göra nått med måtta.🤣🖕
Hahaha ja allså det går inte att göra nått med måtta.🤣🖕
Äh allt är relativt 😋
Riktigt trevligt och imponerande resurser hos Tobbe , vi hade tur med vädret å så blev det mycket fisknack.
Idag gjorde sig dottern Saga 3 år känd som Ålutsättare på lokala nyheterna Västnytt😂🥰
Var och tittade på och hjälpte till när 8 fjordar -projektet släppte ut 200’000 styck ålyngel för tionde året i rad i regionen.
Och kvällen/natten bjuder på nattfiske efter öring nu🤗🍻
Skrivet av OscarOberg
Idag gjorde sig dottern Saga 3 år känd som Ålutsättare på lokala nyheterna Västnytt😂🥰
Var och tittade på och hjälpte till när 8 fjordar -projektet släppte ut 200’000 styck ålyngel för tionde året i rad i regionen.
Och kvällen/natten bjuder på nattfiske efter öring nu🤗🍻
Najj, vad kul! Såg det där när det sändes på TV. Missade helt dig dock!

On topic: vattenbyte, filterrengöring, kaffe och Jeff Rosenstock i högtalaren.
153/153
Det verkar som att det är problem med live-notiserna så de avaktiveras tillfälligt.

Ta del av Sveriges största forum för rovfisk och andra vattenlevande djur. Gå med eller logga in om du redan har ett konto. Du kan även logga in med ditt Facebook-konto.