Information och nyheter

»

Ny startsida!

2/4
Skrivet av djr83
Den visar bara dom 21 senaste sakerna (inkl prestationer etc) för tillfället. Men det kommer.
Ah, skulle vara schysst om man kan ladda in äldre inlägg med en +ikon. :) 
Skrivet av djr83
Jag har annorlunda design på vissa, tex när man låser upp prestationer (vilket du gjorde med ditt inlägg). Men det är nog vettigt att lyfta fram andra saker också.
Såg det. Grymt! Så om man löser de andra i samma stil blir det ju perfekt! :D 
Skrivet av Malcus
Nu ser det ju asbra ut! Du använde masonry eller? :) 
Yes! Funkade kalas! 
Skrivet av Malcus
Ah, skulle vara schysst om man kan ladda in äldre inlägg med en +ikon. :) 
Det blir nog antagligen automatiskt inladdning när man har scrollat till slutet på sidan, så som det var förut.
Är det bara i mitt huvud det blir kaos när det är 3 nya inlägg i bredd och jag inte hajar vilken ordning dom ligger i eftersom det ser mer eller mindre slumpat ut?
Skrivet av KristianE
Är det bara i mitt huvud det blir kaos när det är 3 nya inlägg i bredd och jag inte hajar vilken ordning dom ligger i eftersom det ser mer eller mindre slumpat ut?
Tyckte lite samma sak i början, men efter några klick så är man van. Det ligger i samma ordning som man läser, vänster till höger, uppifrån och ner. 06
sjukt dåligt har hemsidan blivit bara jobbig o va inne på nu 
Skrivet av korvenha
sjukt dåligt har hemsidan blivit bara jobbig o va inne på nu 
Mkt konstruktivt....
gör om gör rätt ser ut som något jag gjorde i skolan för typ 10 år sen för kul skull 
Om folk genrellt tycker att det är en försämring så kan jag naturligtvis ändra eller helt enkelt byta tillbaka.
Tanken är att få plats med mer information på ytan eftersom det är mer än bara inlägg som ska visas.
Skrivet av djr83
Om folk genrellt tycker att det är en försämring så kan jag naturligtvis ändra eller helt enkelt byta tillbaka.
Tanken är att få plats med mer information på ytan eftersom det är mer än bara inlägg som ska visas.
vill inte va elak men tänker inte stå på knä bara för admin ^^ finns så mkt man kan göra med denna hemsidan men mobilen måste bli mer som en app annars krockar det med datorn :) hemsida var bra innan men mobilen dålig drf gör en app till den nån här måste veta hur man gör :)
Skrivet av korvenha
vill inte va elak men tänker inte stå på knä bara för admin ^^ finns så mkt man kan göra med denna hemsidan men mobilen måste bli mer som en app annars krockar det med datorn :) hemsida var bra innan men mobilen dålig drf gör en app till den nån här måste veta hur man gör :)
Vad är det du saknar som skulle finnas i en app?
Skrivet av djr83
Vad är det du saknar som skulle finnas i en app?
en app i mobilen hade varit bättre än gå in på internet o söka rovfisk.se som man laddar ner men det är ett jävla jobb o bygga upp en app till mobilen 
Skrivet av korvenha
en app i mobilen hade varit bättre än gå in på internet o söka rovfisk.se som man laddar ner men det är ett jävla jobb o bygga upp en app till mobilen 
Du vet om att du kan lägga en genväg på "skrivbordet" på mobilen?

iPhone: http://www.howtogeek.com/wp-content/uploads/2014/09/650x440xadd-website-to-home-screen-in-safari-on-ipad-with-ios-7.png.pagespeed.gp+jp+jw+pj+js+rj+rp+rw+ri+cp+md.ic.E9lhZ45cCO.png

Android: http://img.wonderhowto.com/img/46/75/63559695963078/0/turn-your-favorite-websites-into-home-screen-shortcuts-android.w654.jpg
Skrivet av korvenha
skit samma hur tar man bort kontot btw har inte appel 
Det går inte. Och det var därför jag länkade till instruktioner för Android också. 98% chans att du har iPhone eller Android, typ.
korvenha, feedback är givetvis bra men tänk på att leverera det med en god ton. Det handlar inte om att fjäska för admin, utan bara vanligt folkvett. :)
Skrivet av Tess
korvenha, feedback är givetvis bra men tänk på att leverera det med en god ton. Det handlar inte om att fjäska för admin, utan bara vanligt folkvett. :)
nej men trött på att denna hemsida ändras dag ut dag in ni hade det bra iinnan sen vet i fan vrf man ska börja göra den mer mobil anpassad bättre o be nån programeraer o göra en app till rovfisk and o hålla på och ändra fram o tbx kanske kostar lite men säker många här som hade sponsrat till det. o nej dom flesta här är aldrig "snälla" all tid något fel på nåns akarium eller fiskar 
Jag kan NADA om datorer.
De krävde lite fundering innan jag förstod hur jag skulle läsa ordningen på startsidan men de kommer efter ett tag .
men typ en liten form av "avgränsare" mellan raderna hade hjälpt lite om de var möjligt .
annars tycker jag bättre om denna då det känns som man får plats med fler nyheter på samma sida.
Skrivet av korvenha
nej men trött på att denna hemsida ändras dag ut dag in ni hade det bra iinnan sen vet i fan vrf man ska börja göra den mer mobil anpassad bättre o be nån programeraer o göra en app till rovfisk and o hålla på och ändra fram o tbx kanske kostar lite men säker många här som hade sponsrat till det. o nej dom flesta här är aldrig "snälla" all tid något fel på nåns akarium eller fiskar 
Vi (Djr83 till 99%) gör detta på sin fritid. Hela forumet. Från scratch... Det ändras en del just pga. att vi testar oss fram. Om du har kritik, fram med den och berika oss med din kunskap istället för att vara otrevlig. 

Jag, och många andra, tycker Djr83 gör ett ruskigt bra jobb. Helt gratis, på sin fritid. 
2/4
Det verkar som att det är problem med live-notiserna så de avaktiveras tillfälligt.

Ta del av Sveriges största forum för rovfisk och andra vattenlevande djur. Gå med eller logga in om du redan har ett konto. Du kan även logga in med ditt Facebook-konto.