Bilder och filmer

»

Mina Channor samnt fengäddor

22/22
Grymt!! Håller tummarna för ägg.. Det vore ju riktigt kul om de fick till det.
Uppdate på 260l med Channa sp laos fireback paret :)
Guys im back ! nu har jag varit lite inaktiv den senaste tiden men nu är jag på bannan igen så en liten uppdate blir det
576l aurantimaculata lekpar ingen lyckad lek dessvärre
260l Channa sp laos fireback paret inget nytt där lek betendet har jag märkt
125l Channa andrao lekpar hanen munruva just nu bild kommer om det blir lyckad !
Resten av karen jag hade innan är sålda förutom några nano som är tomma för att inte det blir för mkt med flytten då jag väntar på att flytta ?
Gött att höra. ?

Synd på aurantisarna, men skam den som ger sig!
Skrivet av Svampus
Gött att höra. ?

Synd på aurantisarna, men skam den som ger sig!
Jag ger inte upp förens jag lyckas nu när jag vet att dom lekt flera gånger så blir det lättare efter kallvattenperioden
Tänkte dags o skriva något då flera har hört av sig och nej jag ska inte lägga ner jag flyttar till eget 3dec en 2a och ingår inte visning då det är ny produktion så därav så vågar jag inte ta för stora risker så det gör verkligen ont i mig att behöva sälja av alla mina kar och nästan alla channor men planen är att ta med mitt 576l med auranti paret och sen sagta men säkert bygga ihop allt igen med lite nya Channa arter kanse endast dom närmaste månaderna kommer avgöra vad som sker men jag kommer tillbaka till att hålla på med channor lägger inte ner så nu vet alla lite mer ?
Gött att höra! ??
Nu har man flyttad och det har gått bra så nu börjar jag hamna på banan igen dock har jag bara mitt 576l samnt 2 mindre men vi får se hur det ser ut senare men slänger upp lite schysta bilder i helgen då man är klar med lägenheten helt men det börjar ta sig i stora karet än så länge :)
Grymt! 👍😀
Fan va grymt channa kar det där är asså. Picture perfect!
Nu har vattnet klarnat och det ser bra ut :)
image
Kan inte annat än att hålla med Wur dina burkar blir så grymt snygga 😁👌 nu håller vi tummarna för lyckad lek!

Är planen att utöka med fler arter igen eller ska du köra lugnt ett tag? 😊
image
Skrivet av sluggo112
Kan inte annat än att hålla med Wur dina burkar blir så grymt snygga 😁👌 nu håller vi tummarna för lyckad lek!

Är planen att utöka med fler arter igen eller ska du köra lugnt ett tag? 😊
Jag har
Auranti paret som lekte ett par gånger i somras
Samnt fireback paret och andrao paret problemet är får inte plats så en av arterna måste jag sälja så jag kan få dom trivas och börja leka igen så kommer ta det lungt i någon månad och kanse utöka om jag lyckas göra mer plats för mer kar men det har blevit extremnt stora kostnader under flytten då jag behövde verkligen köpa allt och då menar jag allt 😂
Skrivet av soulboy88
Jag har
Auranti paret som lekte ett par gånger i somras
Samnt fireback paret och andrao paret problemet är får inte plats så en av arterna måste jag sälja så jag kan få dom trivas och börja leka igen så kommer ta det lungt i någon månad och kanse utöka om jag lyckas göra mer plats för mer kar men det har blevit extremnt stora kostnader under flytten då jag behövde verkligen köpa allt och då menar jag allt 😂
Kul att höra att du åtminstone fortsätter kämpa med auranti paret 😊
Det verkar vara lite trögt på fiskmarknaden över lag just nu känns det som 🤔 men hoppas du lyckas bli av med ett av paren😊 hur stora är dina andrao?

Vad är du sugen på att utöka med om tillfälle ges?

Haha ja det brukar ofta bli galet mycket mer utgifter än man tänkt när man flyttar, men man får ta det sakta men säkert 👌
Skrivet av sluggo112
Kul att höra att du åtminstone fortsätter kämpa med auranti paret 😊
Det verkar vara lite trögt på fiskmarknaden över lag just nu känns det som 🤔 men hoppas du lyckas bli av med ett av paren😊 hur stora är dina andrao?

Vad är du sugen på att utöka med om tillfälle ges?

Haha ja det brukar ofta bli galet mycket mer utgifter än man tänkt när man flyttar, men man får ta det sakta men säkert 👌
Andrao paret är fullvuxna lekt Desutom flertal gånger dom är ca 13 cm inte mätt ännu men auranti kommer jag inte ge upp förens jag lyckas jag gillar oftast utmaningar och ge mig på dom nyaste arterna så vi får se vad som händer och sker hyran är bra mkt dyrare här då allt är nytt och modernt samnt ska resa snart Desutom men mer av mig kommer det bli iallfall dock tills allt faller på plats så som jag vill kanse kan möbelera om och får plats med något mer eller liknade men möt våren tror jag att jag kommer säkert ha kommit på något tills dess 😂
Skrivet av soulboy88
hehe jag jo jag vet brukar bli så när man är fast i channa träsket :)
började med channor för 8år sen och fått lek på dom flesta jag har och har haft :)
dom jag har fått lek på är
Channa Gaucha
Channa Pulchra
Channa Bleheri
channa Asiatica
Channa sp laos fireback

Och dom jag har idag
är
*channa auranti (par)
*channa asiatica
*channa bleheri
*channa sp laos fireback (par)
*channa Andrao
Tjena. Du har inte lite yngel/ungdjur att sälja?
Uppdate på Channa aurantimaculata karet :)
Skrivet av soulboy88
Uppdate på Channa aurantimaculata karet :)
Snyggingar 😃
22/22
Det verkar som att det är problem med live-notiserna så de avaktiveras tillfälligt.

Ta del av Sveriges största forum för rovfisk och andra vattenlevande djur. Gå med eller logga in om du redan har ett konto. Du kan även logga in med ditt Facebook-konto.