Information och nyheter

»

Nya saker på Rovfisk.se

1/16
I den här tråden kommer all information om förändringar och nya saker på sidan att skrivas.
En till sak som är ny för den nya plattformen är att man kan bumpa sina annonser via en knapp inne i annonsen. Knappen kommer bara fram när det har gått minst 4 dagar sen annonsen postades (eller senaste bumpen).
Redigering av annonsen gör inte att den hamnar högst upp igen.
Det går nu att hålla koll på alla automatiska inloggningar man har och även ta bort dom om man skulle vilja det. Har man t.ex. loggat in med automatisk inloggning på en enhet man inte längre har tillgång till så kan man logga in på en annan enhet och via inställningarna välja att rensa bort alla automatiska inloggning man har gjort.
Och nu går det att klicka och se vilka som ha rockat ett inlägg. Speciellt CptMigraine har saknat den här funktionen 06
Det verkar som att man automatiskt "följer" ett inlägg när man postar. Vore bättre om man trycker på ngn sorts följ knapp. Nu kommer det upp notiser och grejer på varje tråd man skrivit i. Måste även säga tack o bra jobbat till dig djr83
Blir ju annars mest att folk tycker till om förbättringar osv och när ngt strulat. Är det gjort i wordpress eller ?
Finns en bevaka knapp såg jag nu. Men då alltså enl mig inte automatisk bevakning vid postning. Tack o bock !
Skrivet av runstenen
Det verkar som att man automatiskt "följer" ett inlägg när man postar. Vore bättre om man trycker på ngn sorts följ knapp. Nu kommer det upp notiser och grejer på varje tråd man skrivit i. Måste även säga tack o bra jobbat till dig djr83
Blir ju annars mest att folk tycker till om förbättringar osv och när ngt strulat. Är det gjort i wordpress eller ?
Jag tror att det ger mer aktivitet i forumet om man alltid bevakar trådar. Sen finns som du såg möjligheten att ta bort bevakningen från specifika trådar för dom som verkligen vill det. 

Jag har kodat allt från grunden själv. 
Skrivet av djr83
Och nu går det att klicka och se vilka som ha rockat ett inlägg. Speciellt CptMigraine har saknat den här funktionen 06
Dessa bakåtsträvare....
46
Vad händer ? Ska det vara så här ? Haha ..
Ja, det kändes kul att testa något nytt för rovfisk. :) Lite nostalgi! 
Rovfisk goes lunarstooorm!
På nått udda sätt känns detta riktigt, riktigt rätt hahaha
Fy fan va fett! Keep it this way ffs! aningen gladare än det där svart-röda
Snygg retro 41
Det svarta kändes ibland lite väl dämpat.
Gör ett par olika färgförslag ,och vänta sedan in 50-75 röster innan du spikat layouten ??
Skrivet av runstenen
Dessa bakåtsträvare....
Akta dig så det inte kommer ett brandtal ;)

Och angående detta skin är det väl inte helt långsökt att det har något med datumet att göra.. jag gillar ju det svartröda källargymmet.. surprise.. 
Skrivet av CptMigraine
Akta dig så det inte kommer ett brandtal ;)

Och angående detta skin är det väl inte helt långsökt att det har något med datumet att göra.. jag gillar ju det svartröda källargymmet.. surprise.. 
Jag tänkte på dig och funderade på en Facebook-design först, men kände att Lunarstorm kunde vara lite roligare 55
Hur uppdaterar man status med den här layouten?
Skrivet av Stenman
Hur uppdaterar man status med den här layouten?
att få högre status av antal inlägg man gör hade ju triggat vissa. Host- ratfink -host
HAHAHAHA vilken tonårs Flashback!
1/16
Det verkar som att det är problem med live-notiserna så de avaktiveras tillfälligt.

Ta del av Sveriges största forum för rovfisk och andra vattenlevande djur. Gå med eller logga in om du redan har ett konto. Du kan även logga in med ditt Facebook-konto.