Synpunkter

»

Förslag till förbättringar

10/19
Skrivet av Sjebbe
Ibland så söker man på halva latinska namn för att få med så många som möjligt. Om grossister stavar olika eller har förkortningar.

Dessa sökningar ger oftast en jävla massa feeeesk. Och våra fiskar brukar tillhöra dom dyrare. Enkelt att sortera ut intressanta arter trots bristfällig sökning.
Catching my drift?
jag driftar din catch, och den är legit
Skrivet av djr83
Nu är oändlig scrollning inlagd! 
Var påväg att posta detta som förslag hit. Varför har det tagits bort?

Kan ju räcka med en "visa fler" knapp eller något längst ner så behöver du inte ens pilla med skript! 04
Skrivet av Wur
Var påväg att posta detta som förslag hit. Varför har det tagits bort?

Kan ju räcka med en "visa fler" knapp eller något längst ner så behöver du inte ens pilla med skript! 04
Rent tekniskt togs det inte bort, den kom bara inte med i den nya versionen av senste nytt.
Säkert jag som är nyårsförvirrad, men artiklar? Var hittar jag dom?
tänker på jontes gamla datnioidesmästerverk, samt den där om fengäddor?
Jag önskar en scrollfunktion i notifieringsfliken! Min skärm blir numera helt röd när jag loggar in och jag kan inte se alla notifieringar eftersom det inte går att bläddra upp haha!
Skrivet av gar
Jag önskar en scrollfunktion i notifieringsfliken! Min skärm blir numera helt röd när jag loggar in och jag kan inte se alla notifieringar eftersom det inte går att bläddra upp haha!
Den går att scrolla för mig, har jag för mig. Länge sen jag hade så många notiser samtidigt dock 13
iPhone gissar jag på? Jag får förhoppningsvis en gammal iPhone senare i veckan så att jag kan börja testa forumet på den också. Funkar inte scrollingen så fixar jag det då.
Nope Macbook.. Insåg nu att de senaste notiserna kommer längst ner så jag missar väl bara gamla överspelade saker antar jag.
Skrivet av gar
Nope Macbook.. Insåg nu att de senaste notiserna kommer längst ner så jag missar väl bara gamla överspelade saker antar jag.
Aha på datorn. Då jävlar har du många om du har fyllt den skärmen 28
Ska kolla på det så fort jag har tid.
Haha ja det är ett gäng helt klart :)
541 stycken 32
Hahaha score! Det borde helt klart leda till någon unik utmärkelse.. Något i klass med "back from the dead"
Gar är numera det nya namnet på FRA. Användaren som bevakar alla trådar på rovfisk. 02
Jag erkänner, jag har inte läst igenom 10 sidor utan bara första och sista.

Med det sagt hade jag gärna sett "antal svar" i en tråd, listade på vardera underforum där trådar listas.
"antal gånger läst" ger ju inte så mycket.
Skrivet av danne
Jag erkänner, jag har inte läst igenom 10 sidor utan bara första och sista.

Med det sagt hade jag gärna sett "antal svar" i en tråd, listade på vardera underforum där trådar listas.
"antal gånger läst" ger ju inte så mycket.
Jag håller med, det fyller egentligen ingen funktion att se hur många gånger en tråd har lästs. Att skala bort allt onödigt och fokusera på sånt man faktiskt har nytta av att se, ökar bara användarvänligheten. Så det är absolut något jag ska ändra.
Fick äntligen lyssnat på podden igår, så här kommer förslag.

Nedladdningsbara poddar är bra att ha.
Det tog mig en stund att hitta avsnittet innan jag insåg att jag skulle scrolla förbi ett gäng youtube klipp, att ha en egen flik på något sätt måste vara bättre.
Möjlighet att lägga upp gifar hade varit något. Nu när det är lätt att göra lite coola grejer med mobilen.
Jag har önskemål att filmklipp upplagda av medlemmar visas på samma sätt som de föreslagna filmklippen på "startsidan".
Sketalätt att missa annars!
Glad påsk
Skrivet av Simon
Jag har önskemål att filmklipp upplagda av medlemmar visas på samma sätt som de föreslagna filmklippen på "startsidan".
Sketalätt att missa annars!
Glad påsk
Så skulle det ha varit från början, jag glömde bara att lägga in det. Har inte haft tid att fixa det bara, men det kommer.
Skrivet av djr83
Så skulle det ha varit från början, jag glömde bara att lägga in det. Har inte haft tid att fixa det bara, men det kommer.
Bra de :)
Skrivet av KristianE
Möjlighet att lägga upp gifar hade varit något. Nu när det är lätt att göra lite coola grejer med mobilen.
Nu går det att ladda upp gifar ?
10/19
Det verkar som att det är problem med live-notiserna så de avaktiveras tillfälligt.

Ta del av Sveriges största forum för rovfisk och andra vattenlevande djur. Gå med eller logga in om du redan har ett konto. Du kan även logga in med ditt Facebook-konto.