Synpunkter

»

Förslag till förbättringar

20/22
Skrivet av djr83
Endast NYA olästa trådar alltså?
För övrigt fick du ju igenom ditt förslag om fler listade inlägg i profilen, på rekordtid dessutom 😒
Ja precis, enbart purfärska och nykläckta. Typ göra en avdelning i notifieringsrutan med rullfunktion eller vad du nu kallar ditt hopkok för nåt.
På tal om just den så har det väl varit önskemål om att kunna dölja den?
Skrivet av ChristofferJonsson
Ja precis, enbart purfärska och nykläckta. Typ göra en avdelning i notifieringsrutan med rullfunktion eller vad du nu kallar ditt hopkok för nåt.
På tal om just den så har det väl varit önskemål om att kunna dölja den?
Du kan ju redan gå in och bevaka hela avdelningar så att du får just ett extra fält i notifieringslistan för dom nya trådar som har skapats.
Bevakningen finns högst upp i varje avdelning.
Skrivet av djr83
Du kan ju redan gå in och bevaka hela avdelningar så att du får just ett extra fält i notifieringslistan för dom nya trådar som har skapats.
Bevakningen finns högst upp i varje avdelning.
Absolut kan man det. Eller så slutar du å vara lat å fixar det på det sätt jag vill ha det istället. Mycket enklare.
Absolut kan man det. Eller så slutar du å vara lat å fixar det på det sätt jag vill ha det istället. Mycket enklare.
Wow wow wow, hold your horses now... Bevakningen för avdelningar är ju inte så dum i detta läge! Tänk på att du verkligen prioritera dina krav och förslag här. Om Thomas får för många förslag så blir han lite rädd, och då blir inte mycket gjort. Då går han istället och lägger sig. Man måste sträcka fram sin hand långsamt, långsamt, och erbjuda en cider eller jäger. Då brukar det hända grejer.
Skrivet av HampusH
Wow wow wow, hold your horses now... Bevakningen för avdelningar är ju inte så dum i detta läge! Tänk på att du verkligen prioritera dina krav och förslag här. Om Thomas får för många förslag så blir han lite rädd, och då blir inte mycket gjort. Då går han istället och lägger sig. Man måste sträcka fram sin hand långsamt, långsamt, och erbjuda en cider eller jäger. Då brukar det hända grejer.
Thomas verkar ha legat under en väldigt lång tid nu. Kanske dags att skicka dit hjälp å vända på han så inte liggsåren blir allt för besvärande?
Jag har ju i princip löst ditt problem utan att lägga ner något arbete på det.
Jozi har en poäng där.
Får se efter uppdateringen då djr83.
Det är bra du är med ChristofferJonsson.
Vi provar igen trots att det känns mer och mer sannolikt att man vinner högsta vinsten på sommarlotterna från Circle K än att man får sina önskemål uppfyllda.

Möjligheten att i meddelandelistan (inkorgen) kunna klicka på namnet för att hamna på mottagarens profilsida.
Vi provar igen trots att det känns mer och mer sannolikt att man vinner högsta vinsten på sommarlotterna från Circle K än att man får sina önskemål uppfyllda.

Möjligheten att i meddelandelistan (inkorgen) kunna klicka på namnet för att hamna på mottagarens profilsida.
Fixat.
Skrivet av djr83
Fixat.
Va?!
Skrivet av djr83
Fixat.
Allt är möjligt!!
Skrivet av HampusH
Allt är möjligt!!
Inte om du frågar Thomas...
Så länge man frågar om små och rimliga uppdateringar, som du gör ibland, så är det lugnt...
Skrivet av djr83
Så länge man frågar om små och rimliga uppdateringar, som du gör ibland, så är det lugnt...
Allt som efterfrågas i denna tråd är smått, bara du som förstorar saker å ting 🙄
Allt som efterfrågas i denna tråd är smått, bara du som förstorar saker å ting 🙄
🙄😒
100%
Jaha, få se då... Hej! Jag igen!
Jo alltså jag har som kommit på en rätt fyndig funktion som inte iaf jag skulle ha något emot att den infördes. Möjligheten att söka efter något i en specifik tråd. Typ gå in i tobbes projekttråd å söka efter filter till exempel.

Puss i ljumsken till nästa gång, lär inte dröja så du behöver inte sakna mig.
Jaha, få se då... Hej! Jag igen!
Jo alltså jag har som kommit på en rätt fyndig funktion som inte iaf jag skulle ha något emot att den infördes. Möjligheten att söka efter något i en specifik tråd. Typ gå in i tobbes projekttråd å söka efter filter till exempel.

Puss i ljumsken till nästa gång, lär inte dröja så du behöver inte sakna mig.
Det är egentligen ingen dum idé...
Skrivet av djr83
Det är egentligen ingen dum idé...
Har jag nånsin kommit med en dum idé?
Har jag nånsin kommit med en dum idé?
Alltså... 🤐
20/22
Det verkar som att det är problem med live-notiserna så de avaktiveras tillfälligt.

Ta del av Sveriges största forum för rovfisk och andra vattenlevande djur. Gå med eller logga in om du redan har ett konto. Du kan även logga in med ditt Facebook-konto.