Synpunkter

»

Förslag till förbättringar

19/19
Funktion; omröstning. Har det varit på tapeten någon gång? 🤔

Kan väl likväl fungera som en egen kategori där man egentligen inte behöver motivera sitt svar. Ex. i Pannkaksdebatten, Pizzagate eller generella frågor kring vilken pump man ska välja, leverantör man skall ta fisk ifrån etc?
Å varför kan man inte tagga personer som har Å, Ä eller Ö i sitt namn? Smått ologiskt man kan registrera ett namn som strider mot funktionerna på forumet. Var på listan djr83?
Skrivet av ChristofferJonsson
Å varför kan man inte tagga personer som har Å, Ä eller Ö i sitt namn? Smått ologiskt man kan registrera ett namn som strider mot funktionerna på forumet. Var på listan djr83?
Det är inte fullt så ologiskt som man kan tro. Det går inte att registrera sig med ÅÄÖ men sen när jag la in att man kunde registrera sig med Facebook så missade jag den detaljen så alla dom namnen kommer därifrån.
Skrivet av djr83
Det är inte fullt så ologiskt som man kan tro. Det går inte att registrera sig med ÅÄÖ men sen när jag la in att man kunde registrera sig med Facebook så missade jag den detaljen så alla dom namnen kommer därifrån.
Precis. Således går det att regga med ÅÄÖ. Kanske dags att gå om grundskolan å lära dig läsa på nytt?

HampusSkoglund your turn.
Precis. Således går det att regga med ÅÄÖ. Kanske dags att gå om grundskolan å lära dig läsa på nytt?

Med glädje ❤️

djr83

Jag hörde inte vad du sa pga av allt kardborrerivande från dina skor.

HampusSkoglund en burn till, tack.
Skrivet av djr83

Det ska bli chefen 😍

ChristofferJonsson
Skrivet av djr83

JO JAG SA : PRECIS. SÅLEDES GÅR DET ATT REGGA MED ÅÄÖ. KANSKE DAGS ATT GÅ OM GRUNDSKOLAN Å LÄRA DIG LÄSA PÅ NYTT?
HampusSkoglund do your thing.
JO JAG SA : PRECIS. SÅLEDES GÅR DET ATT REGGA MED ÅÄÖ. KANSKE DAGS ATT GÅ OM GRUNDSKOLAN Å LÄRA DIG LÄSA PÅ NYTT?
HampusSkoglund do your thing.
Jag kan inte läsa din förolämpning för jag har inte gått grundskolan så jag kan inte läsa. Burn! 🤓
Skrivet av djr83
Jag kan inte läsa din förolämpning för jag har inte gått grundskolan så jag kan inte läsa. Burn! 🤓
Ooh... Selfburn. Those are rare. 💪
Kan man ändra så man ser ort bredvid namnet på den som postar? Iaf för dem som lagt in ortsnamnet.
Kan man ändra så man ser ort bredvid namnet på den som postar? Iaf för dem som lagt in ortsnamnet.
Bra förslag! Vi får väl se om det är genomförbart eller "inte prioriterat"... 😅
Skrivet av HampusH
Bra förslag! Vi får väl se om det är genomförbart eller "inte prioriterat"... 😅
Denna tråd heter väl egentligen "Inte prioriterat" ?
Det skulle nog kunna ordnas.
Skrivet av djr83
Det skulle nog kunna ordnas.
😳😳😳😳😳
Då kan vi dra slutsatsen att det är max 5-10 musklick bort för att fixa det där..
19/19
Det verkar som att det är problem med live-notiserna så de avaktiveras tillfälligt.

Ta del av Sveriges största forum för rovfisk och andra vattenlevande djur. Gå med eller logga in om du redan har ett konto. Du kan även logga in med ditt Facebook-konto.