Teknik och support

»

Bugg-rapportering

11/11
Kan jag oxå få den?
djr83 but why???? Notera raden längst ner, kommer upp när jag ska posta en bild, har hänt ett par gånger på senaste.
Skrivet av ChristofferJonsson
djr83 but why???? Notera raden längst ner, kommer upp när jag ska posta en bild, har hänt ett par gånger på senaste.
Hur stor är bilden som du försöker ladda upp? 🤔
Skrivet av djr83
Hur stor är bilden som du försöker ladda upp? 🤔
Det har varit allt mellan små och stora. Har provat allt från min sida, starta om telefon, rensa minne, stänga appar osv. Verkar vara mer randomhändelser än ett mönster.
Det har varit allt mellan små och stora. Har provat allt från min sida, starta om telefon, rensa minne, stänga appar osv. Verkar vara mer randomhändelser än ett mönster.
Med tanke på felmeddelandet så verkar det vara något som händer på mobilen. Jag har då inte programmerat in något sånt där. Men det betyder ju inte nödvändigtvis att det inte är jag som har gjort något fel.
Har du lyckats ladda upp en bild som har orsakat ett fel, senare?
Skrivet av djr83
Med tanke på felmeddelandet så verkar det vara något som händer på mobilen. Jag har då inte programmerat in något sånt där. Men det betyder ju inte nödvändigtvis att det inte är jag som har gjort något fel.
Har du lyckats ladda upp en bild som har orsakat ett fel, senare?
Jag vet faktiskt inte men jag tror jag gjort det. Typ väntat en stund å sen provat igen.
Å för övrigt så kan jag ej längre ladda upp filmer till tuben. Förloppet rullar på men när den kommit till 100% händer absolut inget mer. Har väntat upp till 10 minuter utan nån som helst lycka.
Jag vet faktiskt inte men jag tror jag gjort det. Typ väntat en stund å sen provat igen.
Å för övrigt så kan jag ej längre ladda upp filmer till tuben. Förloppet rullar på men när den kommit till 100% händer absolut inget mer. Har väntat upp till 10 minuter utan nån som helst lycka.
Blir exakt samma för mig. Både med bilder eller video. Provat allt på telefonen med.
Jag ska undersöka saken. Måste försöka återskapa problemet själv först bara.
Jag provade att ladda upp 10 bilder nyss utan problem. OnePlus 7T, Android 10, Chrome.

Svårt att fixa ett problem som jag inte kan se 😅
Är prestationerna felmappade?

Laddade nyss upp en bild och fick ”the receiver” för att ha fått 10 PM.

Inget PM i inkorgen, men jag har nog laddat upp 10 bilder nu. :)
Skrivet av DavidEk
Är prestationerna felmappade?

Laddade nyss upp en bild och fick ”the receiver” för att ha fått 10 PM.

Inget PM i inkorgen, men jag har nog laddat upp 10 bilder nu. :)
Låter onekligen fel 😅
11/11
Det verkar som att det är problem med live-notiserna så de avaktiveras tillfälligt.

Ta del av Sveriges största forum för rovfisk och andra vattenlevande djur. Gå med eller logga in om du redan har ett konto. Du kan även logga in med ditt Facebook-konto.