Teknik och support

»

Bugg-rapportering

1/8
Om ni har problem med något på forumet så kan ni rapportera det här. Men vi försöker göra det under ordnade formare så att det blir lättare att hålla koll på.

* Skriv enbart inlägg om buggar i den här tråden.
* Läs igenom tråden innan ni postar en bugg, har någon redan rapporterat den buggen så kan man rocka inlägget för att visa att man också har samma problem. Man ska då inte skriva ett till inlägg om samma bugg.
* Rapportera endast en (1) bugg per inlägg.
skulle editera min annons med filmer insåg att man inte kan copy + paste. oavsett om det är i plain text så går det inte att klipp och klistra . däremot så funkar det i denna forumdelen när ja testar o copy + paste på denna texten.
Skrivet av splash
skulle editera min annons med filmer insåg att man inte kan copy + paste. oavsett om det är i plain text så går det inte att klipp och klistra . däremot så funkar det i denna forumdelen när ja testar o copy + paste på denna texten.
Fixat!
önskar våra utvecklare på jobbet hade din hastighet i o fixa saker :P
bädda in film när man skapar annons funkar inte :( går bra o se i preview men sparar man så blir de bara koden som visas. . lägg till video knapp på köp o sälj eller fixa inbäddning ?
Skrivet av splash
bädda in film när man skapar annons funkar inte :( går bra o se i preview men sparar man så blir de bara koden som visas. . lägg till video knapp på köp o sälj eller fixa inbäddning ?
Det är inte meningen att man ska kunna klistar in sånt (det var dock den funktionen som strulade när det inte gick att klistra in alls). Men jag ska fixa så att man kan lägga in klipp precis som i vanliga poster.
Tillsvidare så får du klistra in den vanliga adressen bara.
kalasbra :)
det går inte att svara på pm....får syntax fel när man klickar på svara knappen :S
Skrivet av splash
det går inte att svara på pm....får syntax fel när man klickar på svara knappen :S
Fixat!
Det verkar som om att bannern inte byter bild på min ipad. Litet problem men bara så att du vet.
Skrivet av KarlOlsson
Det verkar som om att bannern inte byter bild på min ipad. Litet problem men bara så att du vet.
Det finns bara en banner än så länge för att Svampus inte har fixat fler...
Skrivet av djr83
Det finns bara en banner än så länge för att Svampus inte har fixat fler...
*suck19

det kommer... 04
Ah trodde det var samma som förr 
Fick detta fel medd på paddan. Wi-fi på Arlanda...
Den som äger wi-fit har spärrat rovfisk.se, eller nått... Du har iaf inte åtkomst till forumet med det wi-fit. Har samma problem när jag är i skolan, så det är bara o slå över till 3G/4G så rullar allt på som vanligt igen.
Skrivet av robidobban
Den som äger wi-fit har spärrat rovfisk.se, eller nått... Du har iaf inte åtkomst till forumet med det wi-fit. Har samma problem när jag är i skolan, så det är bara o slå över till 3G/4G så rullar allt på som vanligt igen.
Jo men då är det fel Mao. Gör det att lösa ? djr83
Skrivet av runstenen
Jo men då är det fel Mao. Gör det att lösa ? djr83
Det är ingenting jag kan fixa, problemet ligger ju i nätverket. Varför dom har spärrat rovfisk.se vet jag inte. Eventuellt kör dom med vitlistning, dvs så att allt är spärrat förutom sidor som dom specifikt har godkänt.
Hur som helst ligger inte problemet här.
Skrivet av robidobban
robidobban, kan du kolla med skolan varför rovfisk.se är spärrat? Kan vara bra att veta om det sker automatiskt pga något som jag kan påverka. Jag misstänker att det inte är så, men man vet ju inte.
Skrivet av djr83
Det är ingenting jag kan fixa, problemet ligger ju i nätverket. Varför dom har spärrat rovfisk.se vet jag inte. Eventuellt kör dom med vitlistning, dvs så att allt är spärrat förutom sidor som dom specifikt har godkänt.
Hur som helst ligger inte problemet här.
Nja. Alla andra sidor jag besökte fungerade felfritt. Stora som privata domäner. Så jag vill påstå att det är ngt i script el dyl som gör att sidan blir låst på olika nätverk. Hoppas det går att lösa .. Annars begränsar det användandet tycker jag. 
Skrivet av djr83
robidobban, kan du kolla med skolan varför rovfisk.se är spärrat? Kan vara bra att veta om det sker automatiskt pga något som jag kan påverka. Jag misstänker att det inte är så, men man vet ju inte.
Ah ok. Precis så jag menade. Det är definitivt ngt automatiskt. Tror inte Arlanda känner till rovfisk tyvärr ;)
1/8
Det verkar som att det är problem med live-notiserna så de avaktiveras tillfälligt.

Ta del av Sveriges största forum för rovfisk och andra vattenlevande djur. Gå med eller logga in om du redan har ett konto. Du kan även logga in med ditt Facebook-konto.