Bilder och filmer

»

Hampus fiskar och kar

124/125
Skrivet av FredrikÖsterby
Så jäkla fina 🤟🏻
Tack man! Och jag nickar instämmande... Är smått kär. 😍
Skrivet av HampusH
Tack man! Och jag nickar instämmande... Är smått kär. 😍
Förstår det, och helglas kar börjar tänka om mina val alltså 🙈 blir en annan närhet när dom tigger mat vid framrutan 👀
Skrivet av FredrikÖsterby
Förstår det, och helglas kar börjar tänka om mina val alltså 🙈 blir en annan närhet när dom tigger mat vid framrutan 👀
Helglas är det nya aluminium! 😉
Skrivet av HampusH
Helglas är det nya aluminium! 😉
Ja och även över plywood kanske 😅
Även om inte congicus har något speciellt "pang-mönster" jämfört med andra fengäddor så växer de verkligen på mig. Med hjälp av det brun/röda substratet så hade de definitivt blivit mörkare och fått mer kontrast över hela kroppen. Men deras huvud- och kroppsform är det något speciellt med. De ser så brutala ut!

Och lapparna blir bara bättre och bättre. 😎
Ugh... He's staring at me again, isn't he?
Det här var ju jäkligt tråkigt. Min härliga papegojhybrid... 😣 Blev ju bara snyggare, större och mer personlig för varje dag. 😢😢😢

Men, det är alltid en risk att ha fiskar med stingrockor. Det vet man ju. Men man tror ju inte att risken är så stor. Och det är den ju kanske inte heller, men den är inte heller 0. Nu känns det lite tomt i karet. ☹️
image
image
image
image
Men vafan då:( den som var så sjukt ball. Kan bara beklaga
image
Tack bois. Ja tobiassorensen, det sög helt klart. 😢
Skrivet av HampusH
Det här var ju jäkligt tråkigt. Min härliga papegojhybrid... 😣 Blev ju bara snyggare, större och mer personlig för varje dag. 😢😢😢

Men, det är alltid en risk att ha fiskar med stingrockor. Det vet man ju. Men man tror ju inte att risken är så stor. Och det är den ju kanske inte heller, men den är inte heller 0. Nu känns det lite tomt i karet. ☹️
Nej va faen.
Ja en avart om något.
Beklagar.
Skrivet av BSE
Nej va faen.
Ja en avart om något.
Beklagar.
Mjo... 😣Tack!
Lite gladare grejer istället då. Liten uppdatering på de två senaste valparna, 4 månader gamla nu. De börjar se farligt fina ut. Hur många får man spara själv egentligen? 👀

Alltid lika kul att titta när de gräver. Undrar hur långt ner de kan "skjuta" egentligen. Hade varit kul att se i dubbelt så djup sand t.ex. 😀
Händer inte så mycket hemma i karen just nu, men en liten update på hybridhonan i alla fall kan jag bjuda på. I februari så vart jag ju tvungen att gräva upp min gamla IBCtank som låg under ett lager inlandsis hos Sjebbe. Hon vart så stressad av RuinedSoul's albino hanes närmanden (håller tummarna att han lyckades), att hon slutade äta helt och smalnade av. Så nu har hon fått gå ensam i tanken i ungefär en månad. Första dagarna åt hon knappt alls, men sakta men säkert kom hon igång igen. Så förra helgen fick hon flytta tillbaka till stora karet, och hon äter som vanligt igen! Från ytan då, haha. 😅Och den "glada" albinohanen är heller inte längre kvar, så nu kan hon känna sig fri igen.
Knäppte lite bilder då det efterfrågades "ovanliga fiskar" inne på Akvarister 2.0... Longnäsan växer inte skitfort, och zebran blir vara vackrare och vackrare. 🥰
Skrivet av HampusH
Knäppte lite bilder då det efterfrågades "ovanliga fiskar" inne på Akvarister 2.0... Longnäsan växer inte skitfort, och zebran blir vara vackrare och vackrare. 🥰
Det är galet vad vackra de är!
124/125
Det verkar som att det är problem med live-notiserna så de avaktiveras tillfälligt.

Ta del av Sveriges största forum för rovfisk och andra vattenlevande djur. Gå med eller logga in om du redan har ett konto. Du kan även logga in med ditt Facebook-konto.