Bilder och filmer

»

Hampus fiskar och kar

123/123
Skrivet av Lutt
Och jag återkallar mina L025or. 😄
*OBS* fungerar bara på rockor från Göteborg... Glömde lägga till det.
Skrivet av HampusH
När vädret är bättre och kanske framför allt pandemin inte längre är så jäkla pandemi-ig så är ni alla välkommna till Gôteborg. 😀

*obs* gratis fisk garanteras ej *obs* 😶
Alla hos hertzman 😃 rov-fest!

Vi kan köra fiskeleken! Men istället för o fiska efter en godispåse så fiskar vi rockor 😃👏
Skrivet av HampusSkoglund
Alla hos hertzman 😃 rov-fest!

Vi kan köra fiskeleken! Men istället för o fiska efter en godispåse så fiskar vi rockor 😃👏
Hahaha! Vilken bra idé! Rov-fest alltså, inte lika bra att fiska efter rockor, kanske... 😅
Skrivet av HampusH
Hahaha! Vilken bra idé! Rov-fest alltså, inte lika bra att fiska efter rockor, kanske... 😅
Okej jag kan sänka mig till en longnose gar ❤️
Denna krabat är rätt spännande. 🥰 Börjar lägga på sig lite, och även utveckla ballarna... Sakta, sakta.
Skrivet av HampusH
Denna krabat är rätt spännande. 🥰 Börjar lägga på sig lite, och även utveckla ballarna... Sakta, sakta.
Som en svartvit pearl. Sjukt läcker❤️
Vad är det? Marble x BD? Snygg i vilket fall.
tobiassorensen, visst! Ska bli riktigt kul att se hur mönstret utvecklas över tiden. Har blivit mer och mer vitt som börjar spricka upp på den mörka/svarta basfärgen.

Lutt, nja den såldes som BD x henlei, men det är jag rätt säker på att det inte är... Jag tror snarare BD x pearl eller henlei x pearl. Det är garanterat pearl inblandat på något vänster tror jag i alla fall.
Han såg så jäkla skarp och go ut idag, så jag var tvungen att filma lite också. Lite tung andning pga matkoma och nyss stort VB, hehe... Och jag upptäckte precis att jag nu nått 3500 prenumeranter på youtube. Det är ju lite kul.
Skrivet av HampusH
Han såg så jäkla skarp och go ut idag, så jag var tvungen att filma lite också. Lite tung andning pga matkoma och nyss stort VB, hehe... Och jag upptäckte precis att jag nu nått 3500 prenumeranter på youtube. Det är ju lite kul.
Alltid lika fina filmer 🤟🏻😁
Skrivet av HampusH
Vacker!
Tackar tackar boys! 👊
Skrivet av HampusH
Tackar tackar boys! 👊
Det är vi som ska tacka! 🤜🏼🤛🏻
image
Äntligen!! 😍 Tyckte jag såg att något skvätte till i periferin igår, när jag satt i vardagsrummet. Och visst var det stänktetrorna som var igång!

Började filma lite försiktigt från säkert avstånd och närmade mig sakta, sakta. Kunde komma ganska nära utan att störa dem för mycket, och fick dessutom lite slowmotionklipp på hoppandet. Tyvärr tror jag min närvaro störde dem lite, vilket gjorde att resultatet blev sådär, dvs typ 3 ägg. 😅

Men riktigt kul att äntligen få se leken med egna ögon. Och få det på film, så klart.
Svarta arowanan börjar få lite size. Och fin färg har han fortfarande. 🥰
Skrivet av HampusH
Svarta arowanan börjar få lite size. Och fin färg har han fortfarande. 🥰
Riktigt fin ju! 🤩
123/123
Det verkar som att det är problem med live-notiserna så de avaktiveras tillfälligt.

Ta del av Sveriges största forum för rovfisk och andra vattenlevande djur. Gå med eller logga in om du redan har ett konto. Du kan även logga in med ditt Facebook-konto.