Bilder och filmer

»

Cichlor och annat sydamerikanskt

15/15
Skrivet av KristianE
Lite bilder nu när man bytt vatten så att färgåtergivningen inte är helt off...

Super fina. Är de så vita? Inte mycket gult i prickarna?
Skrivet av sluggo112
Snyggt! 👌jag börjar bli lite sugen på en vanlig leo, börjar nästan kännas som dom börjar bli ovanliga på grund av att det finns så mycket av dom "värre" sorterna 🤔
Håller med. Kan vara riktigt snygga. Åleds har nog lite.
Skrivet av faltaren
Super fina. Är de så vita? Inte mycket gult i prickarna?
Ja det vill jag nog påstå.
Skrivet av faltaren
Håller med. Kan vara riktigt snygga. Åleds har nog lite.
Villhöver nog en inom en framtid 🤔 synd att åleds ligger på andra sidan Sverige bara 🙈 vet du hur dom brukar ligga prismässigt där? 😊
Skrivet av sluggo112
Villhöver nog en inom en framtid 🤔 synd att åleds ligger på andra sidan Sverige bara 🙈 vet du hur dom brukar ligga prismässigt där? 😊
Åleds brukar inte vara billiga men ha bra fisk. Gissar typ 6000kr. Men de har fb så fråga där innan du åker isf 😊
De 2 små här är från Päran här på forumet och den stora honan är VF 2011 och har gått hos samma ägare sedan dess. Vi köpte henne i höstas genom annons här på forumet.
Skrivet av KristianE
Lite bilder nu när man bytt vatten så att färgåtergivningen inte är helt off...

hej å hå vad de växer kul att se, riktigt fina är de också. hur stora är de nu?
Honan har vuxit jäkligt bra sen hon flyttade till stora burken.
Mått är svårt men det skulle inte förvåna mig om hon närmar sig 30.
Hanen är mindre, säg 25 kanske då...
Som sagt, jäkligt svårt med mått.

Men alla fiskar äter riktigt bra och får rejält med mat i princip dagligen (går ca 3.5-4dl pellets per matning).
Idag firar jag tydligen 5 år med mina cichlor.
Från att ha sett ganska små ut i ett 1440 så här det faktiskt hänt en del...
Skrivet av KristianE
Idag firar jag tydligen 5 år med mina cichlor.
Från att ha sett ganska små ut i ett 1440 så här det faktiskt hänt en del...
Så pass. Lär ha växt lite 😃
Nu jävlar är man sån där chefaquascaper. Man står och dirigerar hur ens hantlangare ska placera pinnarna...
Skrivet av KristianE
Nu jävlar är man sån där chefaquascaper. Man står och dirigerar hur ens hantlangare ska placera pinnarna...
Händer grejer 😊
15/15
Det verkar som att det är problem med live-notiserna så de avaktiveras tillfälligt.

Ta del av Sveriges största forum för rovfisk och andra vattenlevande djur. Gå med eller logga in om du redan har ett konto. Du kan även logga in med ditt Facebook-konto.