Övrigt

»

Mal som äter tofsalger <3

Köpte ju en achanticus hystrix på 35 cm, den har tammefan rensat karet på tofsalger, och det var skadat mycket...just saying!
Sent from my GT-I8350 using Board Express
Coolt! Borde nog gälla alla i det släktet. Varit småsugen på att skaffa mig en Acanthicus den senaste tiden. Om det blir någon så blir det nog en adonis, för hysterix är ju inte jättevanliga i handeln.

Du har ingen bild på din [MENTION=55]Jozi81[/MENTION]?
[QUOTE=Lutt;40009]Coolt! Borde nog gälla alla i det släktet. Varit småsugen på att skaffa mig en Acanthicus den senaste tiden. Om det blir någon så blir det nog en adonis, för hysterix är ju inte jättevanliga i handeln.

Du har ingen bild på din [MENTION=55]Jozi81[/MENTION]?[/QUOTE]

[ATTACH=CONFIG]7325[/ATTACH]hystrix
[ATTACH=CONFIG]7326[/ATTACH]adonis

Större nu, men ska se om jag kan fixa idag då jag ska fånga 11 botior i det karet....måste ut med allt...

Kände mig nöjd då jag kom in på akvariecenter och Rolle undrade om jag ville se en cool mal, visade på 30+ hystrix???vad ska du ha?
- ge mig en femhunka!

Win!

Hon kirikian på akvarister säljer ju 2 större adonisar, kanske kunde vara nått?
Den som har tid att vänta kan köpa A. adonis på 2-3 cm någorlunda billigt från Glaser.
[QUOTE=Daniel Blom;40012]Den som har tid att vänta kan köpa A. adonis på 2-3 cm någorlunda billigt från Glaser.[/QUOTE]

Varför vänta finns ju på glasers lista nu:).
[QUOTE=kakan;40018]Varför vänta finns ju på glasers lista nu:).[/QUOTE]

På att fisken ska få någorlunda storlek, menar jag. 2 cm är rätt lite när det gäller en art som ska bli bortåt metern.
Växer dessutom osannolikt långsamt för att bli så stor...
Det verkar som att det är problem med live-notiserna så de avaktiveras tillfälligt.

Ta del av Sveriges största forum för rovfisk och andra vattenlevande djur. Gå med eller logga in om du redan har ett konto. Du kan även logga in med ditt Facebook-konto.