Information och nyheter

»

Rovfisk på mässa (malmö/nordiska diskus-sällskapet)

37/41
[ATTACH=CONFIG]9720[/ATTACH]
[QUOTE=djr83;51039][ATTACH=CONFIG]9720[/ATTACH][/QUOTE]

Såg det, vi attraherar alla!
Tack för oförglömlig helg....återkommer med mer personliga hyllningar när jag nattat lillman och fyllt på alla reserver.
Så sjukt grymmt! Helt otroligt fint! Ni är riktiga kungar! Gick igenom diskus o räkor på 5 min o stannade bra länge vid rovfiskbukren :) riktigt riktigt bra jobbat !Även kul o se ett ansikte på folk :) mvh
Grymt! Kul att det faktiskt gick hem.. :)
Rrråååååågôtt blev det ju! Hela mässan var riktigt trevlig, synd att man inte kunde stanna längre. Jävligt mäktigt gjort av alla som hjälpte till på ett eller annat sätt, och även de andra på mässan som hjälpte till. Det kändes sjukt nice att se så många människor stå och glo på karet, även fast jag själv inte var och snackade vid vårt kar så mycket. Det stog ju alltid mest folk vid vårt kar när man gick förbi ;)
Helt jävla oförglömlig helg! Vi lyckades, trots vissa motgångar, leverera ett fantastiskt kar med en besättning som troligtvis överträffade de flestas förväntningar.

Rovfisk - ni är alla för jävla grymma, tack som fan!
Jag kan bara hålla med det var riktigt kul och få träffa er och se vem som finns bakom namnen här på forumet!

Även om vi skåningar fick säga "vad sa du?" ett par gånger extra så klarade vi av att snacka utanför forumet ;)
Kan inte säga annat än mäktigt. Verkligen kul att få se detta hända. Och framförallt hur stor succe det blev! :)
Grymt jobbar pojkar och flickor! Önskar jag haft tiden att vara där med er. :) riktigt schysst besättning i karet I must say.
[QUOTE=Tigerflickan;51051]Kan inte säga annat än mäktigt. Verkligen kul att få se detta hända. Och framförallt hur stor succe det blev! :)[/QUOTE]

Jag missade nog er helt och hållet! Stog ni och snackade med Johan framför karet? ( 2 par som stod där och pratade med honom ett tag tror jag det var? )
Skåningarna och sthlmarna fixade detta kanon all eloge till er! Några gbg:are ska ha cred också :)
Halvrisig och trött tjej som satt i en blå fjällräven och halvsov som en pundare vid stolarna typ. Jag var ensam. :)
Ni e sååååå jävla grymma allihopa !

Sjukt stolt över er och nu får vi hoppas att alla som tror att rovfisk endast är rtc agar å tsn ändrar sin uppfattning :)
[QUOTE=djr83;51039][ATTACH=CONFIG]9720[/ATTACH][/QUOTE]

Det här fb inlägget är på ngt sätt ett fett kvitto på att vi lyckades.
Även om jag inte var på plats så är jag så jäkla glad idag :)
Nästa gång kör vi i Stockholm !! Husdjursmässan är i januari.
[MENTION=102]Johan_86[/MENTION] [MENTION=56]Godfather[/MENTION] [MENTION=350]splash[/MENTION] [MENTION=23]CrazyCharlie[/MENTION] [MENTION=58]Cpt Migraine[/MENTION] [MENTION=613]Stampe[/MENTION] [MENTION=679]Nevyn[/MENTION] om jag missat någon, ursäkta...men jävlar i mig vad bra ni gjorde denna helgen. Vi gjorde fan i mig inte avkall på något.
Vi behöver salt: vi fixar 8 kilo
Vi behöver byta vatten: vi byter 1 m3
Vi behöver belysning: vi köper 6 st led-spottar
Sjebbe har fullt upp med hans bångstyriga son: vi koppar hans fisk

Som sagt, vi(ni) gjorde allt för det behövdes, men framför allt för att vi kunde.

Nu återstår arbetet med att få hem fisken, tömma vattnet, ut med sand och rötter, bort med all teknik, skära ner karet, bort med glas och lastpall. Ett avtryck i historien :D
Vad Gbg gjorde på mässan egentligen?

Sjebbe lämnade av två fiskar som försvann i karet. Sen kom och gick, kom och gick, kom och gick.

[MENTION=12]Svampus[/MENTION] tog bara massa kort på nanokar, diskus och nån utställning om pålägg i olika färger.

[MENTION=466]wrandel[/MENTION]l va go gubbe och drack öl...änna

"Laga snoppen"
[QUOTE=Sjebbe;51065]Vad Gbg gjorde på mässan egentligen?

Sjebbe lämnade av två fiskar som försvann i karet. Sen kom och gick, kom och gick, kom och gick.

[MENTION=12]Svampus[/MENTION] tog bara massa kort på nanokar, diskus och nån utställning om pålägg i olika färger.

[MENTION=466]wrandel[/MENTION]l va go gubbe och drack öl...änna

"Laga snoppen"[/QUOTE]

Spontant känns det ju som att det är [MENTION=466]wrandel[/MENTION] man ska vara.. det enda han gjorde var att vara den något ospecifika gbg-termen "go gubbe" samt dricka bärs.. och ÄNDÅ gjorde han en grym insats.. magiskt..
Ville han sälja glaset han stör bonden ?
[ATTACH]9726[/ATTACH]

Rovfisk packar ihop!
37/41
Det verkar som att det är problem med live-notiserna så de avaktiveras tillfälligt.

Ta del av Sveriges största forum för rovfisk och andra vattenlevande djur. Gå med eller logga in om du redan har ett konto. Du kan även logga in med ditt Facebook-konto.