Information och nyheter

»

Rovfisk på mässa (malmö/nordiska diskus-sällskapet)

34/41
Fucking a toadtrip!
Fett!
[QUOTE=Cpt Migraine;50866][ATTACH=CONFIG]9684[/ATTACH]

Håll tummarna nu..[/QUOTE]

Håller både tummar å tår :saddd:
WWARLRLBLBLRLRBRLB!!1 Fan va fet dat... Jävligt stor, grymt som fan att du tar med den Kapten! Min avatar är en perfekt beskrivning på hur taggad jag är!
Så jävla nice detta blir! Håller tummarna för att resan går bra!
Kommer bli så jävla bra :)
Tar första stoppet alldeles strax för att hitta ev problem tidigt.. blir ju lite lättare last på vägen hem..
[QUOTE=Cpt Migraine;50879]Tar första stoppet alldeles strax för att hitta ev problem tidigt.. blir ju lite lättare last på vägen hem..[/QUOTE]

Haha ja inget fettogullan som ska me hem haha
Exakt.. hon väger ju en 15-20 pannor.. en säl..
[QUOTE=Cpt Migraine;50885]Exakt.. hon väger ju en 15-20 pannor.. en säl..[/QUOTE]

Men typ jävla tjockis dendär:) hoppas ni har kul å allt går kanon !
Vi vinkade just åt en rödlätt, naken och kåt skäggig man som vinglade runt på en åker och jagade en ko strax efter linköping.. är det någon som har koll på vad [MENTION=7]Stenman[/MENTION] gör ikväll? :S
Tyvärr, måste vara en dubbelgångare, han på väg mot [MENTION=11]xlnz[/MENTION] om jag inte är ute och cyklar. Först skulle han säga hej till [MENTION=9]Exiton[/MENTION] på byggmässan i sthlm någonstans.
Hoho jo men visst! Fick oväntat mycket trevligt besök av en stenman idag på Nordbygg!

Finns de nå andra hantverkare eller annat allmänt löst å lösaktigt folk som ska på mässan imorrn så kom till c09:29 och nämn det hemliga kodordet "rovfisk" så bjuder jag på bärs..

Men vad är detta för mässa i Malmö ni planerar?
Det är väl i ärlighetens namn inget vi planerat. Det var via kaptenen vi blev inbjudna. Och blir man uppbjuden till dans är det synd att inte svänga sina lurviga ordentligt :)
Shoutout till killen på rasta i stavsjö (?) Med ett kors gaddat på armen som inte har några problem att låna ut en hink kroppstempererat vatten utan att ställa några frågor!
Vi har satt dit en syrepump på 3000 l/h med 4 luftstenar också!

Filterbakterier ska man inte ha i näsan har jag lärt mig, det svider och luktar riktigt skumt! ::-Z:
[QUOTE=CrazyCharlie;50912]Vi har satt dit en syrepump på 3000 l/h med 4 luftstenar också!

Filterbakterier ska man inte ha i näsan har jag lärt mig, det svider och luktar riktigt skumt! ::-Z:[/QUOTE]

Vafan, går du runt och snortar filterbakterier ... så här dags? ::-3:
Haha tyvärr är svaret ja :( Öppnade burken med pulvret och fick in en del i näsan, biiig mistake! Det luktar gipsvägg och jäst! Det är bättre med hockeypulver isåfall!:xD:
Skåne förfestar inför mässan.. ;-)

Härligt med luftpumpar Charlie, är nog bra snurr i baljan nu :-)
Det börjar vara jävligt svårt att få in radiokanaler.. vi måste vara nära..
34/41
Det verkar som att det är problem med live-notiserna så de avaktiveras tillfälligt.

Ta del av Sveriges största forum för rovfisk och andra vattenlevande djur. Gå med eller logga in om du redan har ett konto. Du kan även logga in med ditt Facebook-konto.