Information och nyheter

»

Rovfisk på mässa (malmö/nordiska diskus-sällskapet)

27/41
[QUOTE=KristianE;49617]Jag har en ramp till övers om ni vill låna.
200x60 med 6st 80w T5 rör. Gjord för att ligga som heltäckande på ett 720.
Jag ska tyvärr inte ner så frakt från sthlm får ni lösa själva men det verkar ju inte finnas några begränsningar där ;)[/QUOTE]

[MENTION=58]Cpt Migraine[/MENTION] kanske?
[QUOTE=Johan_86;50062]Där är plats för mer.... :)[/QUOTE]

Kan skicka med en VF senegalus på 20+cm, endy + ornat runt 40cm , vargtetran, Odoe runt 20cm, Channa pulchra runt 20 , Thai silk FH eller en av ornaterna som cizziB odlade fram. En av 2 i livet från den enda kull som fötts här så unik e ju bara förnamnet. Om det behövs nåt m er så att säga. Lär ju erbjuda mig iaf. Jaggan får stanna, tror det är lekdags =).
Vi snor kristians ramp :)
De e bara å komma å hämta här i Västerhaninge... Den är sådär lagom otymplig och jag har inte längre någon bil där den får plats tyvärr.
Jag har ju en liten ledramp c:a 120 lång med ett jävla drag i. rund och som en 5 krona i diameter. Bara nån hör av sig om någon vill låna. Kan tas med till hornstull i veckan och hämtas där om det är av intresse
Tack Kristian och Offshore. Det är upp till Kapten och co vad de kan hämta/ha plats till. Riktigt sjysst att ni ställer upp!

Tyvärr kan vi inte ha insyn runt karet, enligt djurskyddet som nämns i NDSS ansvarsförsäkran (bifogad bild). Alla sidor utom en ska vara insynsskyddade. Tar gärna emot förslag på hur vi löser det så enkelt och billigt som möjligt, och inget permanent...
[ATTACH=CONFIG]9558[/ATTACH]
[QUOTE=Johan_86;50203]Tack Kristian och Offshore. Det är upp till Kapten och co vad de kan hämta/ha plats till. Riktigt sjysst att ni ställer upp!

Tyvärr kan vi inte ha insyn runt karet, enligt djurskyddet som nämns i NDSS ansvarsförsäkran (bifogad bild). Alla sidor utom en ska vara insynsskyddade. Tar gärna emot förslag på hur vi löser det så enkelt och billigt som möjligt, och inget permanent...
[ATTACH=CONFIG]9558[/ATTACH][/QUOTE]

Svarta lakan?
Solfilm! :)
Finns rullar på biltema m solskyddsfilm som fäster mot glas, fastnar. Sen drar man bort den. Inget lim el rester.
Klockrent. Har använt som bakgrund, blir bra. 300 x 50 cm - 59 kr. Bara att skära till och jämna ut. http://biltema.se/sv/Bil---MC/Bil-tillbehor/Interior-tillbehor/Solskyddsfilm-39320/
Fan vad gott gubbs då ordnar vi solfilm, var ju riktigt sjysst pris. Nästa krux är täckglas, eller bristen på täckglas.. Vi tänkte köra utan men det får man visst inte. Några förslag där? Funderade på kanalplast till tak men det är ju inte speciellt tilltalande rent estetiskt...
Kanske för dyrt, men ett alternativ iaf... http://biltema.se/sv/Bygg/Ovrigt/Plastglas-26207/
Synd att det är så jäkla dyrt m akryl. Men sån där grövre skyddsplast
som målare har då ? Om man spänner upp och skär till snyggt. Funkar
om inte ljuset/ramperna är för korta....

http://biltema.se/sv/Bygg/Farg-och-Fog/Ovrigt/Skyddsfolie-86865/
Om man vill göra det ännu bättre gör man en eller flera ramar i trä el dyl
som man spänner plasten över. Då går det enkelt att ta bort / sätta dit.
Vet inte om länkens plast var transparent men det ska det ju vara såklart ;)
Vad var det för mått på karet ? Jag kan kanske åta mig att konstruera ovanstående
Så att detr klart att ta med ... Bara ett förslag
Kunde inte [MENTION=44]Amaro[/MENTION] fixa billigt glas? Han kanske är villig att skära till ett par skivor :)
Hej flickor! Helvete va grymma ni är!.. hade ni någon aro? Har en silver på runt 35 men han e folkskygg så han ligger på botten när folket en ära. :p
Sjysst som fan runstenen! Måtten är 280x100x80 lxbxh. Tror akryl blir en dyr jäkla historia och glas likaså, det finns bara ett mittstag och listerna runt karet är 5cm. Behöver vara rejäla glasbitar i så fall.. :-/
Nät?
[QUOTE=Leopoldi;50242]Nät?[/QUOTE]

Nej, jag röstar billigt.. Vi kör plyfa!
Ok. Fundera vidare så får vi se. Vad blir det för belysning/mått på detta ?
27/41
Det verkar som att det är problem med live-notiserna så de avaktiveras tillfälligt.

Ta del av Sveriges största forum för rovfisk och andra vattenlevande djur. Gå med eller logga in om du redan har ett konto. Du kan även logga in med ditt Facebook-konto.