Channor

»

Channa Asiatica 450L

Mer grenar/rötter väntar på rengöring och blötläggning.
Musselblommor ska i sen, men i övrigt tar jag gärna emot tips på inredning/växter.
Mer pinnar/rötter och växterna tar sig så det knakar.

Channorna blir tuffare och socialare för varje dag som går!
Ser ut som en bra setup 👌Hojta till om du vill ha musselblommor!
Skrivet av makki
Ser ut som en bra setup 👌Hojta till om du vill ha musselblommor!
Skall ha dig i åtanken, tack och bock för erbjudandet! :)
Nattetid kommer dom fram och undrar vad det är för en som glor in från andra sidan.
222:an fick sig en ny hyresgäst idag!
Ni som har Channa asiatica vet ni varför en av mina blivit randig istället för prickig? Har 6st i ett 360 liters akvarium med en hel del gömställen och växter!
Skrivet av Rovis
Ni som har Channa asiatica vet ni varför en av mina blivit randig istället för prickig? Har 6st i ett 360 liters akvarium med en hel del gömställen och växter!
Mina gör också så. Har vad jag tror är ett par nu, en av dom kan skifta mellan att vara randig och prickig ganska markant. Inte helt hundra på varför men vad jag tror är att det är en hona.
Okej ja det är bara en av mina 6st som är randig och det är den hela tiden! Det är ruff i gruppen men den som är randig ser ut att gå bra ihop med alla dom andra!
Skrivet av Rovis
Okej ja det är bara en av mina 6st som är randig och det är den hela tiden! Det är ruff i gruppen men den som är randig ser ut att gå bra ihop med alla dom andra!
Ok. Jag är som sagt inte säkert på nånting haha.. Bara spekulationer, det ända jag med säkerhet kan säga är att det är normalt och inget att oroa sig över.
Mm det konstiga är att den som är randig ser ut att gå bra ihop med alla andra men gnabb emellan alla dom andra.
Det verkar som att det är problem med live-notiserna så de avaktiveras tillfälligt.