Information och nyheter

»

Rovfisk.se fyller 10år! Firas med IRL-träff!

3/3
Skrivet av JohanEgerhäll
Så himla trist att inte kunna vara med! Hoppas ni har en riktig kanonkväll 😀
Ja, det hade fått plats med några till.
Men det kommer fler tillfällen :)
Trevlig träff, vi fick dra lite tidigare då vi råkade köpa fisk. 😂
Kanontrevligt arrangemang och stort tack till arrangörerna :-)
Ja det var en trevlig träff med härligt fisktjöt. Man blir sugen på att starta upp ett större akvarium igen.
Tack för trevlig träff och trevliga fiskar fick man med sig hem 😀
Superkul kväll! Tack till alla som kom. 😀🐟 Och tack Lutt och Sjebbe som hjälpte till att fixa och dona både innan och under kvällen.

Får ta och rätta poängpromenadens inlämnade svar och återkommer med en vinnare...
Var riktigt trevligt!

Blev längre tripp än förväntat, skulle droppa av en utav den inköpta firrarna hos en polare i Borås... Som resulterade i punktering! Men efter lite om och men nu under morgonen så kom man hem på reservhjulet!
Skrivet av Isbeorn
Var riktigt trevligt!

Blev längre tripp än förväntat, skulle droppa av en utav den inköpta firrarna hos en polare i Borås... Som resulterade i punktering! Men efter lite om och men nu under morgonen så kom man hem på reservhjulet!
Den sög ju! Men hoppas allt gick bra i slutändan med fisk, bil och sömn.
Skrivet av HampusH
Superkul kväll! Tack till alla som kom. 😀🐟 Och tack Lutt och Sjebbe som hjälpte till att fixa och dona både innan och under kvällen.

Får ta och rätta poängpromenadens inlämnade svar och återkommer med en vinnare...
Hemskt vad intressant vi tyckte det var att någon parkerar sin bil. 😄
Skrivet av Lutt
Den sög ju! Men hoppas allt gick bra i slutändan med fisk, bil och sömn.
Jodå! Blev förvaring i polarens 600L för båda två, dock bara över natten för den ena!
Då var äntligen poängpromenadens resultat inne...

Och vi har en solklar vinnare! Med 10/12 rätt har han, förutom äran, även ynnesten att få en valfri T-shirt från rovfisk's egen klädbutik samt ett vackert Rovfisk.se-klistermärke!

Vinnaren är... *trumvirvel*... DavidMartinsson! 😀🥇🎉
Du kan dra iväg ett PM till mig när du bestämt dig för en t-shirt, så fixar jag resten. Och ni andra som nu är avundsjuka kan ju kolla själva vad som finns här: https://rovfisk.myspreadshop.se/ och om ni behöver ett klistermärke kan ni dra iväg ett PM till mig.

För övrigt så var Lutt tätt inpå med hela 9 poäng, följt av Isbeorn och Mara med 8 poäng! Ni andra som jag inte rabblar upp får helt enkelt plugga på mer till nästa år... 😉
Var inte Scobydochromis rätt? 😄 Grattis DavidMartinsson
Skrivet av Lutt
Var inte Scobydochromis rätt? 😄 Grattis DavidMartinsson
Hahaha, tack så mycket 😀 ibland ska man ha tur, super trevlig träff för mig som är hyfsat ny på forumet 🎉🥳
Grattis DavidMartinsson !

Det var ju en del luriga frågor och en del med fiskar som man har mer eller mindre noll koll på. Kommer vi att få återse frågorna med facit?
Mycket svåra frågor, speciellt för mig som endast håller på med "mindre" rovfisk 😂
Skrivet av kvickstick
Mycket svåra frågor, speciellt för mig som endast håller på med "mindre" rovfisk 😂
Haha, maxlängden på kuhli-ålar eller vilken Richard Dawkins filamentbarber är uppkallade efter? 😅👍
Skrivet av Mara
Haha, maxlängden på kuhli-ålar eller vilken Richard Dawkins filamentbarber är uppkallade efter? 😅👍
Typ, vi har endast öronålar, fengäddor samt massa kulfiskar :D
3/3
Det verkar som att det är problem med live-notiserna så de avaktiveras tillfälligt.

Ta del av Sveriges största forum för rovfisk och andra vattenlevande djur. Gå med eller logga in om du redan har ett konto. Du kan även logga in med ditt Facebook-konto.