Information och nyheter

»

Rovfisk.se fyller 10år! Firas med IRL-träff!

1/3
År 2022 är inget vanligt år... Det är nämligen året då vårt lilla forum fyller hela 10 år! 😀🎉

Eftersom att jag har fått vara med och styra vårt forum, tillsammans med Sjebbe djr83 Lutt Tess bl.a., i så här många år, och att jag numera har en ganska bra plats för akvarister att träffas på, så känns det helt rätt att jag bjuder in er alla till ett litet kalas... Ni är hjärtligt välkomna till butiken enligt tid och datum som ni ser på bilden, för att helt enkelt fira det snart 10-åriga rovfiskforumet!

Schema för denna dagen är inte spikat helt, men det kan hända att det blir någon form av tävling / lotteri med lite trevliga vinster, och givetvis lite goa rabatter och erbjudanden för alla rovfisk-medlemmar! 🐟😎
Mer information kommer...

Hoppas att många av er kan pricka in detta datumet... Ses vi? 👊
Trevligt, jag och frugan dyker säkerligen upp! Jag har fler exemplar av 50x70 Betta postern du fick av mig som du kan dela ut. :D
Jag kommer 🙋‍♂️
...
Hade gärna dykt upp men är bokad på annat den dagen:(
Skrivet av tobiassorensen
Hade gärna dykt upp men är bokad på annat den dagen:(
Sluta nu! Du får mysa med Håkon en annan helg!
Skrivet av Lutt
Sluta nu! Du får mysa med Håkon en annan helg!
Hahaha om de ändå vore så väl. Nej ska iväg på ridtävling just den 18e
Va fan nu har det gått för långt. Hästar går före fiskar? Det går ju inte😄
Skrivet av Lutt
Va fan nu har det gått för långt. Hästar går före fiskar? Det går ju inte😄
Hahahaha nja allså hästar är kul. Akvaristiken not so much just nu
Onge beräknad 17/6 så får nog stå över😅
Kul initiativ!
Jäklar vad kul det hade vart men har årets enda laxtrolling den helgen så hoppas på rikligt stora fiskar 😀
Så här gör vi! tobiassorensen HampusH har ju hästnosciklider, winwin. @JohanEgerhäll du kan fånga laxkarpar i butiken, kanske det går någon worldrecord kardinaltetra där.
Datten det där är bara undanflykter. Föd i butiken. Det blir bra content. 😄
Skrivet av Lutt
Så här gör vi! tobiassorensen HampusH har ju hästnosciklider, winwin. @JohanEgerhäll du kan fånga laxkarpar i butiken, kanske det går någon worldrecord kardinaltetra där.
Datten det där är bara undanflykter. Föd i butiken. Det blir bra content. 😄
Nja jag tror hellre att jag åker på distanstävling för häst.
Vafan, varför har ni massa annat planerat? 😔 Kanske bara blir jag, brorsan och Lutt som sitter där och pratar fisk. Men det tackar jag förvisso inte nej till! 😀
Precis! Håller med Hampus! Datten det kan ju inte bli en bättre plats att föda på. Hampus har säkert en koihåv eller liknande som han kan fånga barnet i. Jag kan könsbestämma barnet på plats.
Mara kommer du?
Skrivet av Lutt
Precis! Håller med Hampus! Datten det kan ju inte bli en bättre plats att föda på. Hampus har säkert en koihåv eller liknande som han kan fånga barnet i. Jag kan könsbestämma barnet på plats.
Hahaha... Håll dig till cikliders kön. Det blir bara konstigt annars. 😬 På tal om det så har jag faktiskt en eventuell "dickpick" till dig. Alltså på en ciklid. Inget annat.

Kommer det några Stockholmare, Malmöiter eller annat kul då? Jag tror bestämt att MichaelNordlund från superlångt norrut ska försöka ta sig ner! 🤘
Skrivet av HampusH
Hahaha... Håll dig till cikliders kön. Det blir bara konstigt annars. 😬 På tal om det så har jag faktiskt en eventuell "dickpick" till dig. Alltså på en ciklid. Inget annat.

Kommer det några Stockholmare, Malmöiter eller annat kul då? Jag tror bestämt att MichaelNordlund från superlångt norrut ska försöka ta sig ner! 🤘
Ja fiskkön är nog bättre att hålla sig till och föda barn i butiken är nog ingen hit. Kan bli fel när man kommer hem när man har en fullvuxen påfågelciklid i famnen istället för en nyfödd bebis.
Skrivet av HampusH
Vafan, varför har ni massa annat planerat? 😔 Kanske bara blir jag, brorsan och Lutt som sitter där och pratar fisk. Men det tackar jag förvisso inte nej till! 😀
Är ju du som planerat fel dag förstår du väl. Du måste ju fråga först om det passar🤣🖕
Finns inga problem i en planering, bara i prioriteringarna. 😉
1/3
Det verkar som att det är problem med live-notiserna så de avaktiveras tillfälligt.

Ta del av Sveriges största forum för rovfisk och andra vattenlevande djur. Gå med eller logga in om du redan har ett konto. Du kan även logga in med ditt Facebook-konto.