Auktion: Välgörenhet

»

Insamling till Spädbarnsfonden, del 2: 5 st L46

Tråden är stängd
Insamlingen vi nyss gjorde blev en succé och drog in totalt 7500:-! Men varför sluta när man ligger på topp? Vi har fått ett fantastiskt erbjudande från en medlem (han/hon får själv outa sig om intresse finnes) så vi kör en till auktion.

Den här gången gäller det 5 st L46 som är ca 6-7 cm, garanterat könsmogna. Vinnaren får själv välja könsfördelningen.
Hämtas i Göteborg av vinnaren. Auktionen avslutas 31 oktober kl 21.

För att lägga ett bud så skriver du i den här tråden. Minsta höjning är 100:-.
2000:-

Hämtas på plats var någonstans?
Skrivet av Mara
2000:-

Hämtas på plats var någonstans?
I Göteborg! Och vi tackar oerhört för denna gest. Otroligt! ❤️

4000:-
4500:-
5000:-
Vill inte störa mitt i auktionen men ni är underbara ❤❤❤
5500:-
6000:-
Hallå gott folk! Nu har väl inte missat den här auktionen va?! Bara några få dagar kvar!

@allapåforumet
Just det! Bump! 😀
Bara några timmar kvar!
Jaha. Jag han inte ens hunnit med att kolla in här igår, men då var det väl avgjort då! 😀🎉 Fint budat alla inblandade! Jag trodde faktiskt det skulle dra iväg mer, men 6000:- är inte dåligt för välgörenhet! ❤️

Vi tackar den otroligt generösa göteborgsakvaristen som gav oss möjligheten för denna budgivning, och jag återkommer med ett kvitto samt kontakt med akvaristen i fråga. 💪
Helt underbart! Både jag och Marina tackar återigen alla inblandade från botten av våra hjärtan ❤❤
Det verkar som att det är problem med live-notiserna så de avaktiveras tillfälligt.

Ta del av Sveriges största forum för rovfisk och andra vattenlevande djur. Gå med eller logga in om du redan har ett konto. Du kan även logga in med ditt Facebook-konto.