Uppdatering
Så här blev karet efter ny silikon och dekoration. Asiatican är dock inte lika nöjd och grävde ner sig under den högra roten direkt.
Asiatican har fått flytta ut och 3st EBJD fick flytta in istället. Asiatica är en jäkligt fin channa, men min va tyvärr väldigt oaktiv och att ha 3 kar hemma där jag bara ser växter tröttnade jag tyvärr på.

Skrivet av BaconParadise
Asiatican har fått flytta ut och 3st EBJD fick flytta in istället. Asiatica är en jäkligt fin channa, men min va tyvärr väldigt oaktiv och att ha 3 kar hemma där jag bara ser växter tröttnade jag tyvärr på.
Fuskbygge kan va en bra livlina i hobbyn!
Dom e riktigt snygga dom JD???

Skrivet av Lundin67
Fuskbygge kan va en bra livlina i hobbyn!
Dom e riktigt snygga dom JD???
Haha hur tänker du med fuskbygge? ?
Ja dem är riktigt snygga, hört lite olika ang dem så ska bli kul o pröva själv.

Skrivet av BaconParadise
Haha hur tänker du med fuskbygge? ?
Ja dem är riktigt snygga, hört lite olika ang dem så ska bli kul o pröva själv.
Hahaha fiskbyte mena jag ju, dumma aoutokorrektgrejssak….?

Skrivet av Lundin67
Hahaha fiskbyte mena jag ju, dumma aoutokorrektgrejssak….?
Hahaha misstänkte att något inte stämde?? fuskbygge i denna hobby brukar inte sluta bra ?
Lyckades få några bilder ikväll (men verkar strula att ladda upp dem märker jag nu)

Skrivet av BaconParadise
Hahaha misstänkte att något inte stämde?? fuskbygge i denna hobby brukar inte sluta bra ?
Nae de är snarare döds snaran i hobbyn?

Skrivet av BaconParadise
Liten uppdatering
Gjorde mig av med alla fiskar som va i 312l karet. In flyttade nyligen en Channa Asiatica.
(ljuset är bättre i karet än vad det blir på bild)
A men fan va söt. Ser så butter ut men jag älskar firrar som ser sura ut ?
Har tänkt skaffa lite polare till mina EBJD. Så kom gärna med förslag.

Skrivet av BaconParadise
Jäkla fart på dom! Hoppas det går bra.
Dom hade lite EBJD inne på butiken här hemma, helt sjukt hur snygga dom är.

Skrivet av JohanEgerhäll
Jäkla fart på dom! Hoppas det går bra.
Dom hade lite EBJD inne på butiken här hemma, helt sjukt hur snygga dom är.
Ja den blåa färgen är det inte mycket som slår
Planerna på ett 1000l+ kar är tyvärr spruckna.. Får helt enkelt inte plats i rummet. Så får nöja mig med ett klassiskt 720 kar.
Tankarna går åt 2st Oscar ihop med de fiskar jag redan har.
Har svårt att tänka mig att jag kan ha några "roliga" och aktiva rovfiskar i ett 720. Men har ni några idéer så Hit me up!

Skrivet av BaconParadise
Planerna på ett 1000l+ kar är tyvärr spruckna.. Får helt enkelt inte plats i rummet. Så får nöja mig med ett klassiskt 720 kar.
Tankarna går åt 2st Oscar ihop med de fiskar jag redan har.
Har svårt att tänka mig att jag kan ha några "roliga" och aktiva rovfiskar i ett 720. Men har ni några idéer så Hit me up!
Klart du får plats. Ta t.ex 200*80*80 så år du uppe på 1280L och vänder.

Skrivet av TobiasKing
Klart du får plats. Ta t.ex 200*80*80 så år du uppe på 1280L och vänder.
Mm suget är ju där. Planerna låg mot ett 960 iallafall (200x80x60) men då kan jag ungefär öppna dörren sen står jag i karet ?

Skrivet av BaconParadise
Mm suget är ju där. Planerna låg mot ett 960 iallafall (200x80x60) men då kan jag ungefär öppna dörren sen står jag i karet ?
Ja vad mer kan man önska sig?